Caroline Vandamme

Heel vriendelijk en correct! Als je een vraag hebt omtrent een bestelling krijg je heel snel antwoord

Tari Janssens

Heel goed. Contact via sociale media als er een probleem is. Levering altijd correct en na het mailtje. Producten altijd mooi en verzorgd verpakt

Ans

Vriendelijk en mooie producten

Petra Matthys

Even een spannend moment aangezien ik een last minute bestelling heb gemaakt maar er werd met heel veel begrip op gereageerd en alles kwam net op tijd toe. Wat was dit een mooie verrassing!

Suzy

Vlotte service, transparante communicatie ivm levertijd

Esther

Een heel leuk product, vond het heel fijn om het doosje te ontvangen en te openen! Heel mooie oorbellen, leuk om met elkaar te combineren. Ik ben benieuwd wat er nog volgt en ik ga zeker nog eens... Een heel leuk product, vond het heel fijn om het doosje te ontvangen en te openen! Heel mooie oorbellen, leuk om met elkaar te combineren. Ik ben benieuwd wat er nog volgt en ik ga zeker nog eens bestellen!

Hilde huylebroeck

Alles perfect geleverd en goed verpakt

Liesbeth Bourgeois

Kwalitatieve juwelen, uitgebreide keuze, makkelijk bestel- en betaal systeem, duidelijke opvolging via mail, goede nazorg en snelle contact name met de lieve dame van de website mogelijk.
Ik...
Ik merk wel dat de drukte de laatste tijd is toegenomen, ik neem aan door exponentiele groei waardoor er al eens foutjes sluipen in de bestellingen. Maar deze worden zonder verpinken opgelost.

Morgane Kermarrec

Bestelling zeer vlot verlopen , van bevestiging naar opvolging tot levering. De producten zijn zeer fijn en mooi gemaakt. Knap werk !
Echt een aanrader !