Jolanda Rossbach

Ilse Verleyen

De waterflosser is een succes! Ik had er eerder eentje van Braun die meer niet werkte dan wel en die in vergelijking met deze wel heel lichtjes werkte. Deze flosser ligt iets zwaarder in de hand... De waterflosser is een succes! Ik had er eerder eentje van Braun die meer niet werkte dan wel en die in vergelijking met deze wel heel lichtjes werkte. Deze flosser ligt iets zwaarder in de hand maar hij werkt veel beter. De straal is heel krachtig en het reservoir is net groot genoeg om even tussen alle tanden door ge flossen. Hij gebruikt flink veel water waardoor je hem na elke kwart vd mond wel even moet uitzetten om de mond te legen maar het is zo'n fantastisch harde werker dat ik hem niet meer zou willen missen. De levering verliep vlot en de prijs is fantastisch ivg met waterflossers die het veel minder goed doen. Dus JA zeker een AANRADER!!!

André Streng

Prima service en snel verstuurd.Alleen het versturen met DHL is een ramp. Zou eerst op zaterdag bezorgd worden maar kreeg bericht dat dit maandag zou worden. Maar het was slecht weer en de bezorger... Prima service en snel verstuurd.Alleen het versturen met DHL is een ramp. Zou eerst op zaterdag bezorgd worden maar kreeg bericht dat dit maandag zou worden. Maar het was slecht weer en de bezorger had denk ik geen zin om uit te stappen, kreeg ik bericht dat ik niet thuis was.ik was dus wel thuis en er is niemand aan de deur geweest.

Jan Dekker

Goed geregeld

Peter

Ben erg tevreden over het resultaat , alleen jammer dat t apparaat snel stuk gaat, moet nu een derde gaan bestellen....maar ik wil niet zonder, dus hopen dat t er nu ook weer snel is.

Anne Bakker

Goedkoper dan bol.com en snel geleverd

J Lenters

Ans

Zeer goede ervaring... tevreden!