Linda Rose Smit

Bestelling gedaan en keurig afgeleverd na controle en aanpassingen van afleveradres door optior zelf. Blije ontvanger

Vic Blomme

Heel goede service. Nemen een probleem ernstig en sturen je niet met een kluitje in het riet.

Privé.

Regelmatig heb ik al planten besteld. Was prima verzorgd in een stevige doos. Vorige week ging het fout. De plant was slecht ingepakte takken gebroken bloemen er af. Na dat ik een klacht had... Regelmatig heb ik al planten besteld. Was prima verzorgd in een stevige doos. Vorige week ging het fout. De plant was slecht ingepakte takken gebroken bloemen er af. Na dat ik een klacht had ingestuurd werd er vandaag een nieuwe plant bezorgd. Mooie plant heel goed ingepakt. Daar maak ik graag reclame voor. Vriendelijke groeten Trees Floris-Zwinkels. Uit Heemskerk.

Tim

Klantvriendelijk en top kwaliteit orchideeën

A.Korthuis

Mooie plant...alleen jammer heel veel knopjes verloren

Reactie Opti-flor:

Beste Ariena,
Bedankt voor uw review.
Beste Ariena,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat de orchidee veel knopjes heeft verloren. Was dit al toen u de orchidee binnen kreeg of is dit in een later stadium gebeurd? Mocht u in het vervolg problemen ondervinden laat het ons dan direct weten zodat we tot een passende oplossing kunnen komen.
Opti-flor support

Lidiya

That was super fast delivery! Great job! Thanks a lot! :)

Dick

Uitstekend.

Reactie Opti-flor:

Bedankt voor je beoordeling Dick, hier zijn we ontzettend blij mee.
Hopelijk kunnen we u snel weer verblijden met een nieuwe orchidee!

Jantine van Dijk

Ik koop al langere tijd Orchideeën van Opti-flor en ik kan niet anders zeggen dat zij geweldige mooie producten kweken met een hele lange bloeitijd.