ans comperen

Goed zoals altijd

Beste Ans,
Hartstikke bedankt voor de positieve reactie. Als we wat voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag!
Veel plezier van uw orchidee!
Team Opti-flor

mireille Verweij

Goede service en mooie orchideeën

Marleen Sinnaeve

Mooi verpakt wel lang moeten wachten op levering 😕

Beste Marleen,
Wat vervelend dat u zo lang op de order heeft moeten wachten! We hopen desondanks wel dat u zo lang mogelijk kan genieten van uw prachtige orchidee.
Mocht er onverhoopt toch...
Beste Marleen,
Mocht er onverhoopt toch iets zijn, kunt u ons altijd bereiken.
Team Opti-flor

Alena Tsitova

Mooie orchideeën, maar ben teleurgesteld door de kleur.

Beste Alena,
We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt.
Graag helpen wij u hierbij.
Desondanks hopen wij toch dat u zo lang mogelijk kunt genieten van...
Beste Alena,
We hebben geprobeerd contact met u op te nemen, dit is helaas niet gelukt.
Graag helpen wij u hierbij.
Desondanks hopen wij toch dat u zo lang mogelijk kunt genieten van deze prachtige orchidee.

Jenny Viel

Heel goede service

Hi Jenny,
Wat tof dat u zo tevreden bent over onze service!
Hi Jenny,
Wat tof dat u zo tevreden bent over onze service!
Als u nog vragen heeft of hulp kan gebruiken bij het verzorgen van de orchidee, neem dan gerust contact op, dan helpen wij u verder!
Team Opti-flor!

Linda

Mijn ervaring met opti-flor is goed. Aan de telefoon bereid om mee te denken.

Beste Linda,
We zijn erg blij met uw reactie en hopen u snel weer te zien.
Heel erg veel plezier met uw orchidee!

Ted

Wat een geweldige orchideeën! Super mooie kwaliteit, blijft heel lang goed!

Jenny

Snelle levering. Goede afhandeling.

Trudy Maat

Keurig bedrijf, na slechte levering van postnl heeft optiflor een gode oplossibg geboden

Beste Trudy,
Gelukkig bent u blij met de geleverde service! We willen graag onze klanten zo goed mogelijk helpen. We zijn blij dat u tevreden bent met de nieuwe verkregen artikelen.

Jennie Zwaan

Super goed ik heb gewonnen

Beste Jennie,
Beste Jennie,
Wat leuk dat u de gelukkige winnaar bent van de Bellissimo Amore in Umbrie keramiek! We hopen dat u de orchidee een mooie plek kan geven in uw huis en dat u zo lang mogelijk kan genieten van deze prachtige plant.