Andre Gordebeke

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

1 ophang touwtjeop een lat van 2 meter is bar weinig..

Paul Durand

Prima ervaring

Ik had een kleine bestelling. De verzendkosten waren hoger dan de aanschafprijs.

Rogier Schippers

Slecht. Product (ARTITEQ DIBOND HANGER 50 X 52 MM MAX 1 KG) werkt niet. Dibond is naar beneden komen zetten..

Product doet niet wat het moet doen dus informatie klopt niet.

Inge

Goede ervaring

Geen verbeterpunten

Peter Keppel

Super!

Gewoon goed

Laura

Veel te hoge verzendkosten

Prijs is goed, maar verzendkosten zijn veel te hoog voor een brievenbuspakje. Dan moet je de producten gewoon duurder maken. Het is dat de winkels dicht zijn anders had ik het gewoon in de winkel... Prijs is goed, maar verzendkosten zijn veel te hoog voor een brievenbuspakje. Dan moet je de producten gewoon duurder maken. Het is dat de winkels dicht zijn anders had ik het gewoon in de winkel gekocht zonder 7 euro extra te betalen.

Mirella Kleijnen

Top service! Er was een probleem met een van onze rails en er werd onmiddellijk een nieuwe verzending geregeld.

de levering was zo snel dat de track en trace nog niet eens binnen was! fantastisch natuurlijk, maar wat als je niet thuis bent? Dus wellicht goed om dat nog wat beter te synchroniseren

Christine Mooijer

Mijn bestelling kwam snel binnen, en over het algemeen is het goed gegaan. Wel was de bestelling niet helemaal wat ik besteld had; ik had ophanghaken met lip besteld en heb haken zonder extra lipje... Mijn bestelling kwam snel binnen, en over het algemeen is het goed gegaan. Wel was de bestelling niet helemaal wat ik besteld had; ik had ophanghaken met lip besteld en heb haken zonder extra lipje ontvangen. Omdat ik het wel nodig heb, heb ik ze niet teruggestuurd.

Goed de bestelling controleren volgende keer :)

Ron Gieskes

Artikel nog niet ontvangen

Betere communicatie

Davien Frumau

23/12 bestelling gedaan. 06/01 nog niets ontvangen

Standaard email wijzigen! We waren in de veronderstelling dat wij de spullen na de kerst zouden ontvangen. Uit een chat gesprek van hedenochtend blijkt dat het bedrijf was gesloten. Daar waren wij... Standaard email wijzigen! We waren in de veronderstelling dat wij de spullen na de kerst zouden ontvangen. Uit een chat gesprek van hedenochtend blijkt dat het bedrijf was gesloten. Daar waren wij niet over geïnformeerd.

Reactie Ophangsystemen.nl:

Beste D. Frumau,
Beste D. Frumau,
Al zo'n 4 weken voor de feestdagen hadden wij een grote banner op onze webshop staan met daarop de melding dat het magazijn gesloten zou zijn in die week. Ook is het erg druk bij de post waardoor het soms een dagje langer kan duren (normaal is dat al 2-3 werkdagen). Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet, TEAM OPHANGSYSTEMEN.NL