Luca

Christian

Prima ervaring

Niks

François Hendrickx

Prima ervaring gehad, ik werd deskundig en vriendelijk geholpen, de mogelijkheden en beperkingen van het systeem dat ik wilde gebruiken werden duidelijk uitgelegd en ik kreeg de optie om alles terug... Prima ervaring gehad, ik werd deskundig en vriendelijk geholpen, de mogelijkheden en beperkingen van het systeem dat ik wilde gebruiken werden duidelijk uitgelegd en ik kreeg de optie om alles terug te sturen als het niet zou werken zoals ik in gedachten had.

Niet alle informatie die ik nodig had, stond op de website, maar een e-mailtje later wist ik precies wat ik wilde weten.

Joke Reus-Bakker

Suze

Goede service!

Track & trace bij versturen pakket

Maurits Heilema

Professioneel ophangsysteem

Graag had ik nog makkelijker kunnen kiezen voor een aansluiting die het makkelijker maakt meerdere lijsten op dezelfde hoogte te hangen. Er zaten bij mijn bestelling namelijk (per ongeluk?) ook 2... Graag had ik nog makkelijker kunnen kiezen voor een aansluiting die het makkelijker maakt meerdere lijsten op dezelfde hoogte te hangen. Er zaten bij mijn bestelling namelijk (per ongeluk?) ook 2 losse haken die veel makkelijker op hoogte te stellen zijn.

Martine van Wettum

Duidelijke website, snelle levering!

nvt

Joan Wiedenhof

Mijns inziens had mijn bestelling verzonden kunnen worden in een (bubbeltjes-)envelop. Die had gewoon door de brievenbus gepast in tegenstelling tot de te grote doos, waarvoor ik thuis moest blijven.

Paul

Prettige shopervaring.

Nvt

Cecile Soethout

Prima materiaal en levering

geen tips, alles heel netjes