Sylvia Verkijk

Heeft een goed eerste indruk gemaakt!

Heerlijke vis, goede verpakking, juiste datum bezorgd zoals gevraagd.

Yasmine Mol

Snelle, juiste en verse levering. Alleen erg duur. Dit is de reden dat ik helaas niet meer zal bestellen.

Versheid van de vis

Ko Berkhout

Top

Snelle levering, hele verse vis en smaakvol. Mooi schoongemaakt en ging direct de diepvries in.

Ronald

TOP!

Heerlijke producten, lekker vers

Tony Van Royen

Zeer tevreden

Jan Meeuwissen

Ik had makrelen besteld om zelf te roken. Op de website had ik ingewanden verwijderen aan gevinkt. Maar tot mijn verbazing waren de koppen ook verwijderd. Dat is niet zo handig bij het roken. Daar... Ik had makrelen besteld om zelf te roken. Op de website had ik ingewanden verwijderen aan gevinkt. Maar tot mijn verbazing waren de koppen ook verwijderd. Dat is niet zo handig bij het roken. Daar steek je normaal de speten doorheen.

Olin

Top levering

Communicatie

Peter Wennemers

Prima kwaliteit vis, zeer snel geleverd en uitstekend op de hoogte gehouden mbt tijdstip levering. Ik zou wel graag een kaartje met de geleverde vissoorten erbij willen, is geen kritiek, ik ben... Prima kwaliteit vis, zeer snel geleverd en uitstekend op de hoogte gehouden mbt tijdstip levering. Ik zou wel graag een kaartje met de geleverde vissoorten erbij willen, is geen kritiek, ik ben gewoon geen echte viskenner.

Leveringsproces

Rotger Rippl

Super!

Mooie producten, snel en prima geleverd.

Herman Kroeze

Verse vis gekocht