Hicham

Kwaliteit is goed

M.J Faber-Sportel

Prima levering.

Goede verpakking, kan zo in je eigen diepvries.

Prive

Op dinsdag middag besteld en woensdag avond volgens afspraak geleverd.

Uitstekende service van bezorg dienst. De gestelde tijd werd waargemaakt

Gerritse

Ik heb kennis gemaakt met onlineVismarkt.nl via vakantieveilingen, bestelling ging gemakkelijk en ik kon de dag aangeven van levering, de vis wordt netjes thuisbezorgd in goede en gekoelde... Ik heb kennis gemaakt met onlineVismarkt.nl via vakantieveilingen, bestelling ging gemakkelijk en ik kon de dag aangeven van levering, de vis wordt netjes thuisbezorgd in goede en gekoelde verpakking.
Zeker voor herhaling vatbaar, jullie hebben er een klant bij.

Gemak, verse vis.

oorbeek

versheid en service

Ellen Verhage

Zeer goed

Ruime keus en goede service

Joep Verberkt

Super ! Eerste keer besteld, bestelling ging makkelijk, prijzen zijn prima, vis was zeer vers en netjes verpakt. Levering was ook goed ! Kortom hier gaan we vaker bestellen !

Verse vis
Goed verpakt geleverd
Goede website

Hugo Jongeneel

Ze maken waar wat ze beloven, bestellen en de dag erna geleverd. Ook net voor de kerstdagen.

De bestelde vis was zeer goed verpakt en ruim voorzien van ijs in de koelbox..

Hans Reijgwart

Uitstekend

Levering precies volgens afspraak

Maarten

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen, wat ik jammer vind aan de website is de chat en pop-up van feedback telkens in beeld, zouden ze wat aan moeten doen voor het gebruikers gemak. De vis is... Overzichtelijk en makkelijk te bestellen, wat ik jammer vind aan de website is de chat en pop-up van feedback telkens in beeld, zouden ze wat aan moeten doen voor het gebruikers gemak. De vis is echt vers en van goede kwaliteit. Wordt ook netjes schoon gemaakt. De verpakking is netjes en de levering perfect.

Goed vacuüm verpakt, goed kwaliteit en goed schoongemaakt. Bij klachten wordt snel gereageerd.