Snel en goed verpakt geleverd.

Ondanks foute bestelling (on line) van mijn kant,
mocht ik toch omruilen naar wat ik eigenlijk wilde.
Nogmaals dank! (zeer klantvriendelijk...)

D. Groenenberg

Goede pannen, echt kwaliteit.

Snelle levering en ook terugkoppeling als er wat mis gaat.

Het zou leuk zijn om na bestelling van een complete pannenset, een mooie kortingscode te krijgen voor een eventuele volgende bestelling. Nu tweede bestelling gedaan en dan zou wat korting mooi zijn.

Snelle correcte levering

Pannenset besteld. Keurig afgeleverd. Heel stevig ingepakt en binnen de afgesproken levertijd.

Snelle communicatie. Direct antwoord via mail. Heel snelle reactie. Prettig. Daardoor het gevoel dat het geen anoniem online gebeuren is.

Mijn vraag was: waarom kan ik zo weinig referenties vinden over de door mij aangeschafte Habonne pannen. Ik kreeg een heel snel en duidelijk antwoord. Het antwoord was echter met dezelfde inhoud als... Mijn vraag was: waarom kan ik zo weinig referenties vinden over de door mij aangeschafte Habonne pannen. Ik kreeg een heel snel en duidelijk antwoord. Het antwoord was echter met dezelfde inhoud als de ENIGE referentie die ik kon vinden op internet. En dat vind ik heel vreemd. Mensen schrijven overal hun mening over, dus waar blijven die reacties op de Habonne pannen??? Vreemd toch?
In die zin heb ik dus nog een beetje twijfels of de pannen echt zo goed zijn en de prijs/kwaliteitsverhouding echt zo goed is als de meneer schrijft. Ik wacht af.....

Ed van Rotterdam

Goede ervaring

Niet echt

Wanneer je een product besteld, zoals een snelkookpan van het merk ELO dan kom je bij aflevering tot de ontdekking dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit. Na telefonisch overleg wordt je... Wanneer je een product besteld, zoals een snelkookpan van het merk ELO dan kom je bij aflevering tot de ontdekking dat er geen Nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit. Na telefonisch overleg wordt je verwezen naar de gebruiksaanwijzing van een BK pan die je op moet zoeken op internet. Het zou wat mij betreft erg netjes zijn om een gebruiksaanwijzing in het Nederlands te regelen die vervolgens bij het bestelde pan te voegen zodat je als klant niet zelf hoef te zoeken.

Reactie Onlinepannen.nl:

Gaan we aan werken. ELO is een internationaal bedrijf en heeft een beschrijving in het Engels, Frans en Duits.

Goede service!

Goede ervaring, makkelijk te vinden wat je zoekt. Snelle en nette afhandeling.

Snelle en nette afhandeling

Homan

Keurige afhandeling

In geval van nadere telefonische informatie bijzonder prettig, persoonlijk contact

Homan

Keurige afhandeling