19555 beoordelingen

19555 Reviews

Rik

Top! zeer flexibel, meedenkend, kwaliteit voldoet gewoon aan de betere bouwmarkten. Dit verbaast me, want de prijs is veel lager!

Flexibel in het wijzigen van bestellingen

Elaut P.

NVT

Top geregeld

snelle levering

Hans Dekkers

Prima bedrijf, uitgebreid assortiment en snelle service!

Uitgebreid assortiment

Antko Principaal

Uitvoering gezocht naar het juiste beslag voor de deur. Na de bestelling gedaan te hebben, is er heel snel op de bestelling gereageerd, en opgestuurd. De volgende dag was de bestelling binnen. In de... Uitvoering gezocht naar het juiste beslag voor de deur. Na de bestelling gedaan te hebben, is er heel snel op de bestelling gereageerd, en opgestuurd. De volgende dag was de bestelling binnen. In de middag zijn de 's anderen geplaatst, en de deur draait weer als een zonnetje.

Snel gereageerd op genoemde bestelling dezelfde dag nog opgestuurd, volgende dag ontvangen, top.

De Boevere

Vlot

Vlotte service

John

Makkelijk te bestellen

Irene

Uitstekende service, waar andere (online)winkels ons af scheepten met "dat scharnier kunnen we niet leveren, helaas", werd hier meegedacht en gezocht naar een andere oplossing. Dit is naar alle... Uitstekende service, waar andere (online)winkels ons af scheepten met "dat scharnier kunnen we niet leveren, helaas", werd hier meegedacht en gezocht naar een andere oplossing. Dit is naar alle tevredenheid gelukt. Bedankt voor het meedenken en de snelle reactie op onze mail! top service.

Snelle reactie en goed advies

Goetgebuer

Negatief