Tobias

Heel fijn.

Uitgebreide info op de website waardoor je gemakkelijk een juiste keus kan maken.

Edgar

Prima alles lekker op tijd binnen!

heldere omschrijving

peter baks

Zeer goed

Goede telefonisch hulp

S. de Zeeuw

Zeer slechte service. Defecte onderdelen geleverd en alles teruggestuurd. Echter omdat sommige onderdelen niet kapot waren en wel open gemaakt heb ik mijn geld daar niet voor terug gekregen. Kijk... Zeer slechte service. Defecte onderdelen geleverd en alles teruggestuurd. Echter omdat sommige onderdelen niet kapot waren en wel open gemaakt heb ik mijn geld daar niet voor terug gekregen. Kijk uit met wat je besteld. Daarnaast voldoen sommige producten niet aan de omschrijving op de website.

Nee

Reactie Omvormer-omvormers.nl:

Bedankt voor u review Sander de Zeeuw.
Bedankt voor u review Sander de Zeeuw.
De door u bestelde en later retour gestuurde omvormer en afstandsbediening waren volgens u niet in orde. De UPS automaat schakelde volgens u niet snel genoeg om voor de computer. De retour gekomen omvormer en afstandsbediening zijn door ons volledig gecrediteerd. De accukabels die gebruikt en beschadigd waren alsmede de verzendkosten voor het retourneren zijn niet door ons gecrediteerd.
De omvormer is nagezien door de importeur en werkt zoals de specificaties vermelden. Er is dus niets mee aan de hand en werkte naar behoren. Ook de omschrijving klopt bij het artikel.

Taco ❤️ Baco

Volledig naar alle tevredenheid verlopen

Uitgebreide omschrijving bij de omvormers

Jiller

Deskundig en snel.

Max

Snel en duidelijk

Rijnveld

Deskundig advies, goede en snelle aflevering

Kan altijd bellen en om advies vragen, wordt meteen geholpen, echte specialisten in dienst!

Djasman

Zeer goed