Info verloop order

Vincent

Snelle levering, duidelijke bijsluiter, top product!

perfecte service

Klaas

Prima vaste trekhaak op onze Dacia Sandero, goed materiaal past perfect en niet moeilijk te monteren. De bedrading origineel is redelijk eenvoudig te installeren, wel goed naar de beschrijving... Prima vaste trekhaak op onze Dacia Sandero, goed materiaal past perfect en niet moeilijk te monteren. De bedrading origineel is redelijk eenvoudig te installeren, wel goed naar de beschrijving kijken. Het bedrijf is gemakkelijk telefonisch te bereiken en het bestellen en afleveren was super snel!

Bestellen en afleveren

De beschrijving van de bedrading misschien, kan mij voorstellen dat als je dit zelf wilt uitvoeren toch wel een klein beetje een idee moet hebben van tekening lezen en bedrading

gebr. van Dam

Prima geregeld

goed passende spullen

factuur kan ik niet downloaden

BG

Waardeloze webshop! Onbetrouwbaar!

Wegblijven bij deze verkoper! Verkoopt onbruikbare troep! Reken ook niet op garantie enz…

RG

Trekhaak van deze webshop raakt in België NIET door de Technische keuring.

Geen… de trekhaken zijn onbruikbaar in België.

Verkoopt trekhaken die in België niet wettelijk zetten! Neemt achteraf geen enkele verantwoordelijk en weigert terugname van niet-conforme trekhaak. Laat u niet misleiden door de CE-attesten die... Verkoopt trekhaken die in België niet wettelijk zetten! Neemt achteraf geen enkele verantwoordelijk en weigert terugname van niet-conforme trekhaak. Laat u niet misleiden door de CE-attesten die deze webshop claimt te kunnen voorleggen. De Belgische keuring aanvaard de trekhaken van deze webshop niet! Stuur mij gerust een bericht als u meer info wenst. Ik beschik over de nodige bewijzen mij doorgestuurd door de FOD Mobiliteit.

Wim Kabalt

De bestelde trekhaak was niet leverbaar

n.v.t voor mij

als het artikel niet meer leverbaar is zet het dan niet op de website

Arie Moerman

Perfect passende trekhaak Suzuki Swift, met plezier gemonteerd.

Je kan een kompleet set bestellen met stekkerdoos met de keuze uit orginele of universele aansluitingen.

Autoklusbedrijf JK

Redelijk tevreden

Levering

Jammer dat het geheel niet mooi passend was en hem zelf nog moest opboren.

Rien Deijkers

Prima bedrijf.

Aantrekkelijke prijzen voor goed materiaal.
Goede ondersteuning.

Er voor zorgen dat als er bij het product op jullie website duidelijk staat dat het product op voorraad is dat ook werkelijk zo is.
De door mij bestelde trekhaak was zelfs geheel niet leverbaar...
De door mij bestelde trekhaak was zelfs geheel niet leverbaar en ook niet op korte termijn terwijl op de website stond op voorraad, ook na een telefoontje werd er gezegd is op voorraad, niet dus.

Kgt Trading Bv

Professioneel