2068 beoordelingen

2068 Reviews

Ron Bakker/Lehmann&Troost bv

Zeer duidelijk netjes geholpen goede service niet alleen voor de auto maar ook voor de klant

G.W. Mostert

Uitstekend

A. Balic

Na vijf jaar een ander merk te hebben gereden, nu weer een Audi van Ames. Helemaal top, alles klopt 👌

Judith

Goede communicatie en prettige en klantgerichte dienstverlening. Niek verdient een pluim!

Ben de Weerd

Super geholpen

Arian

Uitstekende service bij aflevering.

nes

Jammer dat de verkoper na aankoop en afleveren niet wil reageren op zijn gelezen app bericht van ons

Roel Donk / Microsoft

Heldere en open communicatie, deskundig advies, en constant juiste verwachtingen scheppend. Al met al heb ik zeer aangename ervaringen met Ames van begin tot eind van het traject gehad. Absolute... Heldere en open communicatie, deskundig advies, en constant juiste verwachtingen scheppend. Al met al heb ik zeer aangename ervaringen met Ames van begin tot eind van het traject gehad. Absolute aanrader, de volgende auto bestel ik ook zeker hier. Special thanks to Emiel Hoogvliet voor de super service. Gr. RD

Henk Verschoor

Ames autobedrijf, in de persoon van Bram Korteweg, heeft ons vanaf offerte tot aflevering volledig en vakkundig geïnformeerd over onze nieuwe T-Cross. Al met al een prima ervaring!