Nederlof

Uitstekend

Ik had per ongeluk een verkeerd huisnummer opgegeven. medewerkers hebben uitstekende service geleverd om toch te zorgen dat ik mijn producten vóór mijn kampeervakantie zou ontvangen. Top geregeld.... Ik had per ongeluk een verkeerd huisnummer opgegeven. medewerkers hebben uitstekende service geleverd om toch te zorgen dat ik mijn producten vóór mijn kampeervakantie zou ontvangen. Top geregeld. Daarnaast prima winkel met uitgebreid assortiment met een goede prijs/kwaliteitverhouding

johan Beyens

Snelle service en makkelijke website

snelle levering

Muylaert

Alles oke

Arie

Goede aankoop

goede klantenservice

Annelies Veldhuizen

Iedereen is zeer klantvriendelijk

Goede service en tevreden over onze aankoop

Jan Smulders

In het najaar van 2019 heb ik een gebruikte caravan gekocht met diverse toebehoren waaronder een voortent. Door Corona heb ik de voortent 1x opgezet in 2020 en bemerk dat deze te hoog staat.... In het najaar van 2019 heb ik een gebruikte caravan gekocht met diverse toebehoren waaronder een voortent. Door Corona heb ik de voortent 1x opgezet in 2020 en bemerk dat deze te hoog staat. Hierover heb ik toen gereclameerd. Nadat er een winter overheen ging en ik me toch ergerde aan de passing heb ik de klacht opnieuw onder de aandacht gebracht. Zonder enige weerstand werd me beloofd dat ik de voortent mocht omruilen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een splinternieuwe voortent en een nieuwe bijbehorende luifel geleverd. Ik moest wel de complete eerder geleverde tent met luifel natuurlijk inleveren. Maar wat een geweldige service !!! Die kan naar mijn mening NIET worden overtroffen.

Een zeer tevreden klant van Obelink.
Jan Smulders.

Geweldige nazorg

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jan, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. We wensen je veel plezier met de voortent en zien je graag terug in onze megastore/webshop!
Groeten...
Groeten Nadine, team Obelink

Whitney De Bont

Slechte service

Ruim aanbod

Frank Wissink

Erg grote doos voor een heel klein pakketje

Prima reviews

Reactie Obelink.nl:

Hallo Frank, bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat je tevreden bent. Verder over je feedback deze geef ik graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.... Hallo Frank, bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat je tevreden bent. Verder over je feedback deze geef ik graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Nadine, team Obelink

Wilbert Blok

Helaas een slechte ervaring met Obelink. Een Eurom kachel besteld maar helaas bleek deze te lekken. Er kon geen nieuwe gestuurd worden maar moest ik de oude terugsturen en een nieuwe bestellen. Helaas een slechte ervaring met Obelink. Een Eurom kachel besteld maar helaas bleek deze te lekken. Er kon geen nieuwe gestuurd worden maar moest ik de oude terugsturen en een nieuwe bestellen.
Groot was mijn verbazing toen de opnieuw bestelde kachel bij binnenkomst een gebruikte bleek te zijn met schade.
Nog groter werd de verbazing dat Obelink niet het geld terugstorte van de eerste kachel maar nog een kachel opstuurde. Wat denkt u toen ik deze kachel ontving.....precies dit bleek ook gebruikt exemplaar te zijn met zelfs nog meer schade.
Blijkbaar is het gebruikelijk bij Obelink om gebruikte exemplaren toe te sturen.
Uiteindelijk 7 euro korting gekregen maar als ik een gebruikt exemplaar had gewild, had ik wel op marktplaats gekeken.

Is redelijk goed

Alles waar een timerklok op zit klopt niet
Wij hebben:
Oven
Airfryer
Wasmachine incl centrifuge
Bij allen werken de timers niet naar behoren