Rosa

Goede tent, slechte bezorgservice

Tent

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink

Marja

Super snelle levering en uitstekende service !

er was iets mis met de slang van de luchtpomp en heel snel nieuwe pomp ontvangen. Ben zeer tevreden!

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent! We wensen je veel plezier met je aankopen en zien je graag terug in onze megastore/webshop. Groeten team Obelink

Linda Lucker

Slechte klantenservice.onze airco is al weer weken weg. Twee weken geleden gaven jullie aan dat hij gerepareerd is maar nog steeds niet ontvangen. Ben er echt klaar mee

Verkoop

Reactie Obelink.nl:

Dag Linda, wat vervelend te horen dat je je airco nog niet terug hebt ontvangen. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat mijn collega's de airco inmiddels hebben teruggestuurd. Deze is ook... Dag Linda, wat vervelend te horen dat je je airco nog niet terug hebt ontvangen. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat mijn collega's de airco inmiddels hebben teruggestuurd. Deze is ook al bij je aangekomen. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag! Groeten team Obelink

Lucker

Levering van nieuwe producten gaat prima echter als er wat met het product niet in orde is kom je in een eindeloze en trage molen met alleen maar standaard tekst terugkoppeling vanuit customer... Levering van nieuwe producten gaat prima echter als er wat met het product niet in orde is kom je in een eindeloze en trage molen met alleen maar standaard tekst terugkoppeling vanuit customer service.

bestellen nieuwe producten voor goede prijs

Peter

Goed bedrijf, slechte bezorging.

Alles wat ik nodig heb is hier te vinden.

Fam van Raak

Een Obelink air Hartland 390 gekocht in 2018, airtube ontploft door het dak geknald, duidelijke fabriekagefout te kort gestikt, blijkbaar maar anderhalf jaar garantie, en Obelink geeft niet thuis.... Een Obelink air Hartland 390 gekocht in 2018, airtube ontploft door het dak geknald, duidelijke fabriekagefout te kort gestikt, blijkbaar maar anderhalf jaar garantie, en Obelink geeft niet thuis. Slechte service en geen reclame voor Obelink. Fam van Raak Tilburg.

Marc

Slecht

Niet gezien

J van den Berg

Ik heb gemaild en gebeld niets .niets!!!
Dan er maar naar toe rijden voor de keukentent ,
Op de website niet te vinden wel op google voor 169 euro en op voorraad in de winkel.
In de...
Ik heb gemaild en gebeld niets .niets!!!
Dan er maar naar toe rijden voor de keukentent ,
In de folder voor 199 euro.
Kom in de winkel en blijkt dat de tent in januari weer leverbaar is.
De reactie van de balie medewerker vraagt aan mij wat moet ik nu doen dan??
Ik zeg heeft vrijbuiter er een!!
Ik hoef op deze manier van werken bij Obelink niet meervan hun!

Ik zou het niet weten!

Manuel

Reich mover basic 1.8
Sinds kort de Mover voor een aantrekkelijk geprijsd besteld, maar . . . na ontvangst en na montage door een professioneel bedrijf kwmwn nogal mankementen naar voren. Reich mover basic 1.8
1. De verpakking bleek al eerder geopend te zijn;
2. beide motoren ingepakt in twee verschillende omdozen;
3. Onderdelen deels niet in gesealde verpakking;
4. Bedrading deels aangesloten;
5. Bij montage en start geen reactie, Mover werkt niet. Na inspectie geen signaal. Kortom mover is ondeugdelijk.
6. Klacht ingediend, ligt nu bij Obelink en wacht op reactie;

Inmiddels is onze vakantie voor 2-weken geannuleerd door een ondeugdelijke product.

aangeprezen producten overzichtelijk weergegeven

Reactie Obelink.nl:

Hallo Manuel, wat vervelend te horen dat je problemen ondervind met je mover. Onze excuses hiervoor! Ik heb mijn collega's gevraagd zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Groeten team Obelink

John

Slechte customer service: "de klant heeft gewoon pech gehad"

Mooie spullen, goede prijs

Reactie Obelink.nl:

Hallo John, bedankt voor je review! Wat vervelend te horen dat je tot 2x toe een beschadigde tafel hebt ontvangen. Helaas is de vraag naar deze tafel erg groot, tot onze spijt is deze uitverkocht... Hallo John, bedankt voor je review! Wat vervelend te horen dat je tot 2x toe een beschadigde tafel hebt ontvangen. Helaas is de vraag naar deze tafel erg groot, tot onze spijt is deze uitverkocht geraakt. Onze excuses voor het ongemak! Groeten team Obelink