Andre Grootenboer

Alle medewerkers weten waar zij over hebben. Top.

Nvt

Renée De Pandelaere

Ik ben tevreden van mijn bestelling bij Obelink

alles prima als jullie het niet doorgeven aan DPD

Jan

Slechte levering

Groot assortiment

Gerben

Alles voor kamperen

René

Slecht bedrijf. Onoverzichtelijk. Lelijk en heel erg rommelig. Slecht personeel dat geen idee heeft van wat er of gaande is of moet gebeuren. Ook slechte informatie bij de tenten en vooral heel erg... Slecht bedrijf. Onoverzichtelijk. Lelijk en heel erg rommelig. Slecht personeel dat geen idee heeft van wat er of gaande is of moet gebeuren. Ook slechte informatie bij de tenten en vooral heel erg veel onduidelijkheid bij de tenten/luifels voor camper busjes van bv VW. Verder is de complete winkel heel erg slecht en onoverzichtelijk ingedeeld. Aan de info bali hebben ze ook geen verstand van zaken.

Uuhhhhh......het is groot. Verder kan ik niets verzinnen.

Mirjam

Incomplete uitlevering van bestelling en kunnen geen duidelijkheid verschaffen welke vervoerder de bestelling komt leveren. Eerste ervaring met dit bedrijf is zeer slecht en bestellen er niet weer!

duidelijke website

van den hoek

Heb hele slechte ervaringen met de webshop. Had een campingkast besteld maar kreeg een stoel. Moest dit retourzenden. Heb 6xmoeten bellen voor een retourlabel. Na retour sruren zouden ze direct de... Heb hele slechte ervaringen met de webshop. Had een campingkast besteld maar kreeg een stoel. Moest dit retourzenden. Heb 6xmoeten bellen voor een retourlabel. Na retour sruren zouden ze direct de kast opsturen. Na 5x bellen is er op dit moment nog niks bezorgd. Word elke keer aan het lijntje gehouden met mooie woorden. Bestel noiit meer iets via obelinkwebshop.

J.L.Veltman

Zeer slechte bezorging na een week nog geen levering. Neem eens een goede koerier i.p.v.v. die DPD met hun slechte naam er is altijd wat met hun levering.

goede website.

Dhr ET Schuite

Goederen worden niet geleverd conform afspraak. En slechte communicatie afstemming Obelink en vervoerder DPD.

Niet kunnen vinden!

obelink.nl