Franciscus

Levering van OBD komt niet overeen met voorwerp dat op de foto staat. De beschrijving van het voorwerp is onvolledig.

Bevestiging van bestelling

Betere informatie en omschrijving van de aangeboden waren.

Reactie OBD Warenhuis:

Hallo Frans,
Hallo Frans,
Jammer dat je zo enorm ontevreden bent omdat de kabel niet zo lang was als je verwacht had op basis van de foto. Ook jammer dat je de reactiesnelheid en aftersales niet goed vond, ondanks dat je de volgende ochtend direct een inhoudelijk antwoord van mijn collega ontving.
Hoe dan ook, fijn dat je tevreden bent met je product, de foto is binnen minuten aangepast op je verzoek. Bedankt voor je review.
Team OBD Warenhuis

Cornelis

Goeie prijs/ kwaliteit, snelle levering

Goed multifunctioneel product

Meer Info verstrekken omtrent geschiktheid voor motorfietsen

Lbenz

Snelle service goed geholpen

Vincent

Goed advies

Snel antwoord op je vragen

Jeffrey N

Snelle levering en geen dure prijzen, alles goed verlopen

Davor

Snel geleverd

Weet niet

Nog meer info over OBD

Weverbergh

Snelle service. Heel snelle en perfecte info verkregen via helpdesk!

Service is top!

Marcus

Prima firma heb voor dat ik mijn bestelling deed. Informatie opgevraagd via de mail, en kreeg dan ook gelijk een goed antwoord op mijn vraag. En heeft mijn ook doen besluiten tot het plaatsen van... Prima firma heb voor dat ik mijn bestelling deed. Informatie opgevraagd via de mail, en kreeg dan ook gelijk een goed antwoord op mijn vraag. En heeft mijn ook doen besluiten tot het plaatsen van een bestelling

Duidelijke site en snelke reactie op gestelde vraag

Voor mijn geen

R.Becic

Geweldig geholpen

Eerlijk advies

Roy

Goed bedrijf, levert snel en ben zeer tevreden, ik had mijn postcode verkeerd doorgegeven en dat werd snel geregeld en een apart e-mail voor de update van het apparaat is ook heel fijn.

Duidelijk en direct en goede uitleg en zoals ik al zei met verkeerde postcode invullen, werd er direct actie genomen, wel zo fijn.

Nee, ja misschien het apparaat ge-update afleveren?