W Wigman

Bij vragen snel en helder antwoord.netjes, op tijd en snelle bezorging.

Snel antwoord bij vragen.

Rinus Jee

Prima prijs, goede aftersales.

Na mailcontact zeer snel een reactie.
Flexibele instelling, mijn order werd op mijn verzoek 2x zonder problemen aangepast.

Siny

Denk met je mee. Reageren snel op email. Afspraken worden nagekomen!!

Denk met je mee.

Voorraad tijdig aanpassen

Marcel

OBD Warenhuis heeft een ruim aanbod aan kwaliteitsproducten. De website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig. De levering ging vlekkeloos, snel en het product was goed verpakt in een... OBD Warenhuis heeft een ruim aanbod aan kwaliteitsproducten. De website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig. De levering ging vlekkeloos, snel en het product was goed verpakt in een anonieme kartonnen doos.

Na het plaatsen van de bestelling gaf OBD Warenhuis pro-actief aanvullende informatie over hoe je een software update kan uitvoeren. Dat vind ik service.

Het model dat ik besteld heb blijkt nog vrij nieuw te zijn. Afbeeldingen en informatie over mijn model worden op de website gemengt met informatie over het eerdere model. Dit kan verwarring... Het model dat ik besteld heb blijkt nog vrij nieuw te zijn. Afbeeldingen en informatie over mijn model worden op de website gemengt met informatie over het eerdere model. Dit kan verwarring veroorzaken.

Eddie

Voor hetgeen ik besteld heb , alles oke behalve de levering !

Goede prijs kwalitetsverhouding

Andere koerier

Heel goed en heldere antwoorden op mijn vragen en volledige medewerking .

Service

Dominique Van den broek

Bedrijf is goed. Maar de computer om mijn wagen uit te lezen trekt op niets. Ik heb het duurder model genomen in gedachte dat het beter zou zijn. Maar te vergeefs. Ik heb nog naar een dealer kunnen... Bedrijf is goed. Maar de computer om mijn wagen uit te lezen trekt op niets. Ik heb het duurder model genomen in gedachte dat het beter zou zijn. Maar te vergeefs. Ik heb nog naar een dealer kunnen rijden om mijn wagen te laten uitlezen en dingen te laten uit zetten zoals het onderhoud lampje en dieselfilter lampje want het is wel geteld 5 minuten uit geweest. En de de wagen bleef aangeven dat er een fout was volgens de computer die ik had gekozen waren het sensors. De dealer heeft juist maar een zekering moeten vernieuwen.b

Vermelden dat de computer niet goed is voor hilux

Wout

Was mijn eerste aankoop hier. Duidelijke omschrijving van de producten die ze aanbieden.

van Hurck

Goed! Geen klachten, bestelling kwam de volgende dag binnen.

Duidelijke uitleg bij het product.

Geen.

Allan

Gemakkelijk bestellen en duidelijke info.

Bij in mijn geval OBD stekker met open einde kabel, geen info/print over pinbezetting,