O'Donna

Jantiene van der weide

Heerlijke winkel, mooie kwaliteit producten en onwijs lieve kaartjes bij verzending. Ik woon helaas te ver er vandaan. Maar ik geniet van de mooie kleding en berichten online.

lisanne de jong

Super leuke winkel!

Janneke Bakker

Ik kan niet eens beginnen te vertellen wat een top winkel dit is. Persoonlijke aandacht, heeeeeel leuke kleding en echt goed advies, mega goede service en onwijs leuke verkoopsters, zo fijn om hier... Ik kan niet eens beginnen te vertellen wat een top winkel dit is. Persoonlijke aandacht, heeeeeel leuke kleding en echt goed advies, mega goede service en onwijs leuke verkoopsters, zo fijn om hier te winkelen. De eigenaresse is een topper, het is niet voor niks dat zij zo'n super team heeft.

Anja Gillissen

Bestelling snel ontvangen en leuk verpakt

Christi Van Stratum

De tas ziet er super uit, snel geleverd

Monique Geers

Uitstekend

Marloes

Bestelling verliep goed en snel maar gesp van de gekochte tas was volledig beschadigd

Reactie O'Donna:

Hi Marloes,
Hi Marloes,
Bedankt voor je feedback! We vinden het echt heel vervelend dat jij de tas zo hebt ontvangen. Dit had inderdaad niet mogen gebeuren. Gelukkig zijn we samen tot een passende oplossing gekomen en hebben wij een deel van het aankoopbedrag naar je teruggestort. Ik hoop dat het zo opgelost is voor je!