O'Donna

Bente Adriaens

Heel persoonlijk en vriendelijk

Myriam Rustenburg

Super fijne winkel en om online bij te shoppen. Heel klantgericht en vriendelijk. Echt toppers!

Tessa

Super!!! Service altijd goed en hele vriendelijke meiden, favoriete winkel!!

O'donna

Snelle service, persoonlijk briefje en geweldige kwaliteit shirt (in de sale nog wel!) Weten te scoren. Zeer blij mee en ga zeker weer bestellen!

Anne Rutgers

Zeer Klantvriendelijk,

Annemieke Schepers

Prima ervaring. Mooie blouse in de uitverkoop

Yvette Ramak

Heel goed, shop er graag, zowel in de winkel als online’

Monique BB

Persoonlijk! Met aandacht.

Kavi

O’Donna vind ik een leuke winkel met mooie kleding. Ik merk wel dat de kledingmerken die ze verkopen steeds duurder wordt. Hierdoor koop ik er veel minder dan voorheen. Dat vind ik echt jammer. Het... O’Donna vind ik een leuke winkel met mooie kleding. Ik merk wel dat de kledingmerken die ze verkopen steeds duurder wordt. Hierdoor koop ik er veel minder dan voorheen. Dat vind ik echt jammer. Het zou fijn zijn als er weer wat meer betaalbare merken in de winkel zouden hangen. Nu zie ik soms wat leuks, dan zie ik de prijs en laat ik het toch maar hangen omdat ik de prijs echt te hoog vind.

Reactie O'Donna:

Hi Kavi, Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen, we proberen namelijk bewust veel variatie te houden in onze prijsklassen. Kijk eens naar Soft Rebels, Sisterspoint, Turqoise by Daan, Mavi en... Hi Kavi, Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen, we proberen namelijk bewust veel variatie te houden in onze prijsklassen. Kijk eens naar Soft Rebels, Sisterspoint, Turqoise by Daan, Mavi en Another label... Dit zijn goed betaalbare labels met mooie kwaliteit. We zullen je feedback meenemen in onze inkoop :)

Erica de Jongste

Super