NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

E. Willigen van, 35 jaar, Waddingsveen

Prima opleiding, goed te combineren met gezin en sociale leven i.v.m. flexibele studieduur.
De sfeer op het examencentrum is zeer positief en de dagen dat je naar school moet heb ik als zeer positief en gezellig ervaren.

Deborah Kunst vd Heuvel

Tot nu toe vind ik het een fijne manier van een opleiding volgen. En hoop over 2.5 jaar mijn diploma te kunnen aanvragen

Nti

Zeer slecht niks is gestructueerd of duidelijk aangegeven alles moet jezelf uitzoeken zo kan ik het ook gwn een website maken van alles erop gooien en klaar is kees! Ik beveel dit niet aan!

Een goede aantrekkelijke website bouwen met structuur

AT

Mijn ervaringen is dat er vrijwel geen begeleiding is. Op zich prima voor een thuisstudie, echter merk ik van klasgenootjes dat ze tegen veel dingen aanlopen en dan de klantenservice de enige optie... Mijn ervaringen is dat er vrijwel geen begeleiding is. Op zich prima voor een thuisstudie, echter merk ik van klasgenootjes dat ze tegen veel dingen aanlopen en dan de klantenservice de enige optie is.

Wat betreft het studieprogramma: Zou ik graag zien dat we als student minder andere organisaties, professionals of respondenten voor onze onderzoeken moeten zoeken. Persoonlijk heb ik geen eindeloze voorraad aan mensen die ik kan gebruiken voor mijn schoolopdrachten. Ik ervaar dit uiteindelijk als mijn grootste frustratiepunt tijdens deze opleiding, het steeds weer opzoek naar mensen om een paper, portfolio, stage of in mijn geval nu afstudeerplek te regelen.

Helga van Berkel

Niet slecht maar met bepaalde regels van Nti krijg ik problemen op mijn stageplek.
En ik vind dat ik te veel verslagen moet schrijven, dat zegt ook bijna iedereen waar ik een gesprek heb gehad voor stage.

Sharona van Laviere

Ik ben vorig jaar de opleiding hbo rechten thuis begonnen, maar ben dit jaar overgestapt op hbo rechten klassikaal, dit is voor mij de juiste keuze geweest aangezien je toch klassikale begeleiding... Ik ben vorig jaar de opleiding hbo rechten thuis begonnen, maar ben dit jaar overgestapt op hbo rechten klassikaal, dit is voor mij de juiste keuze geweest aangezien je toch klassikale begeleiding hebt en niet alles helemaal alleen hoeft te doen, ik ben er echt superblij mee dat ik deze keuze gemaakt heb!

Marco

Waardeloos leerbedrijf mensen trap er niet in, Kijk op trustpilot voor de echte reviews over NTI daar is een hele andere beoordeling.

Saskia

Slechte communicatie helpen voor geen meter.geld weggegooid voor niks want de opleiding doktersassistente staat slecht aangeschreven dus geen stage geen diploma maar wel massa is kassa voor de nti

Roy Bakker

Middelmatige cursus, dramatische organisatie

Lesmateriaal

Online omgeving werkt niet goed. Contact met NTI is dramatisch.

Esther

Leuke opleiding, prima organisatie.