NTI-nl

Mentor
7.4/10
Studie-materialen

NTI Student, 26 jaar, Purmerend

Ik ben zeer tevreden over de opleidingen van het NTI, Ik zit nog op school maar ik heb aanvullend juridische dienstverlening gevolgd bij het NTI door het flexibele studieprogramma heb ik nu 2... Ik ben zeer tevreden over de opleidingen van het NTI, Ik zit nog op school maar ik heb aanvullend juridische dienstverlening gevolgd bij het NTI door het flexibele studieprogramma heb ik nu 2 diploma's mogen behalen.

Savannah

2 jaar geleden twijfelde ik tussen de opleidingen mbo ruimtelijk vormgeven en mbo juridische dienstverlening. Ik heb toen toch gekozen voor mbo ruimtelijk vormgeven deze opleiding gaf mij geen... 2 jaar geleden twijfelde ik tussen de opleidingen mbo ruimtelijk vormgeven en mbo juridische dienstverlening. Ik heb toen toch gekozen voor mbo ruimtelijk vormgeven deze opleiding gaf mij geen voldoening maar ik wou hem wel graag af maken daarom besloot ik om naast deze studie een studie te volgen van het nti. Dit is mij zeer goed bevallen want ik kon het prima combineren met mijn huidige studie en mijn bijbaantje. De opleidingen van het nti zijn een aanrader!

Rick schoeman, 22 jaar, veenendaal

Mijn ervaringen zijn goed.

Marina Bijkerk, 46 jaar, hardin46veld-giessendam

Theorie en examens prima, stage verloopt wat rommelig, moeilijk aan te geven wanneer welke opdrachten precies afgetekend mogen worden. Informatie hierover is wat verwarrend.

Laura Driessen, 25 jaar, Maastricht

Ben hartstikke blij achteraf gezien dat een regulier ROC in Sittard mij 2 maanden voor aanvang + terwijl ik de dag ervoor mijn stageplaats officieel had geregeld, heeft laten weten dat de opleiding... Ben hartstikke blij achteraf gezien dat een regulier ROC in Sittard mij 2 maanden voor aanvang + terwijl ik de dag ervoor mijn stageplaats officieel had geregeld, heeft laten weten dat de opleiding die ik nu via het NTI doe, ging schrappen, althans de BBL variant. Hiervoor koos ik omdat ik niet dagelijks naar school wilde maar juist veel in de praktijk wilde leren. Daarna heb ik me dus ingeschreven bij het NTI en koos ik voor de BOL variant omdat ik zelf kan bepalen wanneer ik leer en in welk tempo. Het tempo heb ik hoog kunnen houden en ik heb vrij snel alle deelkwalificaties behaald, nu slechts nog de schriftelijke examens en mijn stage afronden. Ik ervaar het als zeer prettig dat je je eigen tempo kunt bepalen, niet afhankelijk bent van het lesprogramma dat de school je oplegt en ook niet van vakanties. Sinds ik ben begonnen met mijn stage eind februari, heb ik onafgebroken (zonder vakanties) doorgewerkt waardoor ik dus eind november klaar zal zijn. Verder word je goed geholpen via de mail en telefonisch als je vragen hebt.

Kim de Snoo, 20 jaar, Best

Overstap naar het NTI gemaakt, binnen 5 dagen was alles keurig geregeld. Boeken waren heel snel binnen. Duidelijke informatie per telefoon gehad door een studieadviseur. Goede duidelijke... Overstap naar het NTI gemaakt, binnen 5 dagen was alles keurig geregeld. Boeken waren heel snel binnen. Duidelijke informatie per telefoon gehad door een studieadviseur. Goede duidelijke communicatie tussen docenten, studieadviseur en jijzelf zowel telefonisch en per mail. De opleiding zelf is ook erg helder en duidelijk. Onwijs tevreden met de keus om te studeren via het NTI.

NTI Student, man, 32 jaar, Oegstgeest

En leuke en pittige opleiding, met een gezonde dosis zelfdiscipline goed te doen. Over het algemeen ook best tevreden over NTI.

NTI Student, 23 jaar, Den Bosch

Tot nu toe een goede ervaring, en dat hoop ik ook zo te houden!

Sofie Admiraal, 23 jaar, Utrecht

Top opleiding! Heel veel hulp ontvangen van de mentoren. Door naar niveau 4 :)

Bettina Morren, 29 jaar, Ede

Naast mijn baan en gezin lukt het mij prima om de opleiding MBO Bedrijfsadministrateur te doen. Zo fijn dat je zelf je tijd kunt indelen. Ik ben ook erg tevreden over het contact met de mentoren en... Naast mijn baan en gezin lukt het mij prima om de opleiding MBO Bedrijfsadministrateur te doen. Zo fijn dat je zelf je tijd kunt indelen. Ik ben ook erg tevreden over het contact met de mentoren en de stageadviseur.