Marlous hagen

Van begin tot eind ontzettend goed geholpen door dit bedrijf! We hebben op de boven verdieping tapijt laten leggen door Noordman en beneden een pvc visgraat vloer en plinten. Tijdens een bezoek aan... Van begin tot eind ontzettend goed geholpen door dit bedrijf! We hebben op de boven verdieping tapijt laten leggen door Noordman en beneden een pvc visgraat vloer en plinten. Tijdens een bezoek aan de winkel hebben we veel nuttige adviezen ontvangen, ook is Noordman even bij ons langs geweest om advies te geven over de juiste vloer. Er is veel moeite gedaan om ons te helpen bij de beslissing van de juiste kleur vloer dmv het bestellen van kleurstalen. Na een keuze te hebben gemaakt verliep het maken van een afspraak om de vloer te leggen mooi vlot. Beide vloeren zijn keurig gelegd en ook de plinten zijn heel netjes afgewerkt! Het bedrijf nam na het leggen van de vloeren persoonlijk contact met ons op Om te checken of alles naar wens is verlopen. Kortom: wij zijn zeer tevreden!

AH Meijberg

Snelle levering vloerbedekking, vakkundig gelegd door zeer vriendelijke heren. Mijn complimenten.

anonymous

Noordman is heel goed bevallen! Goed advies, prettige behulpzame mensen, en zeer vakkundig werk geleverd.

Roselinde van den berg

Super klantvriendelijk, aardig en professioneel en meedenkend. Daarbij ook scherp met de prijs.

Dehue

Mooi bedrijf ,zeer goede service en heel netjes gelegd

Wooldrik

Een top zaak

Wilma

Ge en Wilma

uitermate goed geholpen. Er is alles aangedaan ons van een mooie vloer te voorzien. Vakkundig en klantvriendelijk

Elly

Niets dan lof!
Ontvangst en bejegening heerlijk en gezellig. Vakkennis ten overvloed en goede adviezen.

Kooistra

Erg goed en deskundig geholpen met een nieuwe vloer en jaloezieën. De keuze aan vloeren en raambekleding was erg ruim, zodoende snel tot een goede keuze gekomen.

Bedankt! Zeker een...

Bedankt! Zeker een aanrader!

Prachtig vloerkleed gekocht!
Super klantvriendelijk geholpen.
Denken mee,luisterend oor.
Mooie showroom.
Zeer prettig aankoop gedaan.
Echt aanrader voor iedereen.