Anneke Schieving

Keurig verzorgd en snel geleverd

Maria Sey

Goed vlugge bediening+ ontvangst

Conny Develter

Zeer goed!

Albert

Rvs waterfilter gekocht perfect en snelle levering, vind het alleen jammer dat er niet als tip de standaard bij staat. Nu moet ik die apart bestellen!
En een dop op de kraan zou ik ook een pré...
En een dop op de kraan zou ik ook een pré vinden

Reactie Noodrantsoen.nl:

Bedankt voor de tip, wij hebben gelijk de standaard bij de optioneel mee te bestellen artikelen toegevoegd aan het RVS waterfilter :)

Han de Regt

Bestelling, betaling en aflevering prima in orde. Maar kwaliteit van het product (sarong man) beneden de maat. Het klittenband maakt de sarong kapot. Verder geen slecht gevoel bij deze organisatie.

Reactie Noodrantsoen.nl:

De kwaliteit van de overall en het klittenband is uitvoerig getest en voldoet aan strenge Europese normen voor wegwerp overalls voor eenmalig gebruik. Spijtig dat het niet is wat u zocht, wij zullen... De kwaliteit van de overall en het klittenband is uitvoerig getest en voldoet aan strenge Europese normen voor wegwerp overalls voor eenmalig gebruik. Spijtig dat het niet is wat u zocht, wij zullen hem retour nemen!

Jeff

Een eventueel probleem met de bestelling wordt snel opgelost.

Margreet Haverman

Keramisch waterfilter gekocht, snelle levering. Zeer tevreden over het waterfilter en de smask van het water. Een echte aanrader!

Marco van Son

Er zijn unieke gedroogde maaltijden te koop met een houdbaarheidsdatum die ik tot op heden nergens heb aangetroffen.

Tin

Super en ook nog heel snel !