Deskundigheid
Resultaat
Advies

Ik heb samenwerken met NED zeer positief ervaren. De medewerkers staan voor je klaar, denken met je mee en benaderen je op een persoonlijke manier. Daarnaast beschikken ze over de kennis die nodig... Ik heb samenwerken met NED zeer positief ervaren. De medewerkers staan voor je klaar, denken met je mee en benaderen je op een persoonlijke manier. Daarnaast beschikken ze over de kennis die nodig is om je goed te helpen. Topbedrijf!

Persoonlijke service, betrokkenheid en kwaliteit.
Men communiceert goed, komt afspraken na en denkt en helpt mee.

Jamiel

Top service en alles naar wens!

Zeer goede communicatie.

Kratos

Uitstekend. Goede en betrokken service en - minstens zo belangrijk - een uitstekende kwaliteit voor een scherpe prijs.

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Studio Springstof

Snel, meedenkend, duidelijk en altijd in staat om de krappe deadline te halen.

Snel, duidelijk en goede kwaliteit

Prachtige boeken laten drukken, met ook kleurenpagina's. Snel geleverd. Concurrerende prijs.

We hadden een snelle en strakke deadline. Omdat het een spoedlevering betrof, was het voor ons erg spannend of op tijd geleverd zou worden. Erg fijn dat we nauwkeurig op de hoogte werden gehouden en... We hadden een snelle en strakke deadline. Omdat het een spoedlevering betrof, was het voor ons erg spannend of op tijd geleverd zou worden. Erg fijn dat we nauwkeurig op de hoogte werden gehouden en op de ochtend van de levering een berichtje kregen dat er echt die dag geleverd zou worden.

Ondanks een paar miscommunicaties verliep het goed

Zeker fijn dat er geappt en gemaild werd zodat ik ondanks de vakantie snel kon reageren. Gelukkig werd er niet gewacht tot onze mail uiteindelijk bekeken werd

Misverstand over de registers in het boek, waardoor het een paar keer aangepast moest worden.

Prima ervaring. Klantgericht en denken mee.

klantvriendelijk, meedenken, denken in mogelijkheden

?

Gi Caers, uitgeverij Twix Upon A Time

New Energy is een bedrijf dat ons gelijk een goed gevoel gaf. Persoonlijk contact en deskundige begeleiding. En een uiterst scherpe prijs voor een perfecte kwaliteit. Niet voor niets dat we na de... New Energy is een bedrijf dat ons gelijk een goed gevoel gaf. Persoonlijk contact en deskundige begeleiding. En een uiterst scherpe prijs voor een perfecte kwaliteit. Niet voor niets dat we na de uitgave van het kinderboek (Twix en de geluksgetallen) ook het drukwerk van onze tweede uitgave (een Twix kaartspel) aan New Energy hebben toevertrouwd. Fijn ook dat New Energy in het voortraject telkens goed mee heeft gedacht over het ontwerp, layout en materialen. Hierdoor konden we de kostprijs van onze uitgaven verder aanscherpen.

Persoonlijk en betrokken, goede communicatie, nakomen van afspraken, transparant, perfecte kwaliteit voor een scherpe prijs

prettige communicatie

op het voorbeeldboek stond een verkeerd formaat aangegeven, nl. 140 X 210 mm i.p.v. 148 x 210 mm. Dat veroorzaakt wrevel en oponthoud.

Prima prijs-kwaliteit verhouding en goede communicatie van offerte tot afleveren

Goede communicatie