Deskundigheid
Resultaat
Advies

Goede ervaring met dit bedrijf en de medewerkers.

Zij denken met je mee, helpen daar waar nodig en geven goede tips voor het drukken van je boek.

Kortere levertijd.

Jan-Pieter van Vree

Mooi product. Is met zorg aan gewerkt. Vriendelijke mensen.

Vriendelijk en alert. Reageren op tijd. Na de eerste offerte-aanvraag kwam een medewerker bij mij thuis om hun producten te tonen en te adviseren over de uitvoering van mijn drukwerk.

Ik blijf een beetje zitten met een raar gevoel, omdat ik op de valreep de oplage verhoogde van 150 naar 200 exemplaren. Het prijsverschil tussen 100/150 was veel groter dan tussen 150/200. Ik moest... Ik blijf een beetje zitten met een raar gevoel, omdat ik op de valreep de oplage verhoogde van 150 naar 200 exemplaren. Het prijsverschil tussen 100/150 was veel groter dan tussen 150/200. Ik moest onder tijdsdruk beslissen, maar blijf met dat gevoel zitten.

Safeer

Fijne samenwerking

Goede service

Ik vind de service al goed genoeg, maar wellicht kunnen de DTP kosten weg gelaten worden voor het omslagwerk. Maar ook met deze kosten vind ik de samenwerking heel fijn.

Celtica Publishing

Klantgericht bedrijf dat beloftes waarmaakt.

Prima communicatie.

White Elephant Publishing

Aangenaam contact, professioneel, komen afspraken na en zorgen voor tijdige levering van een goed product.

Professioneel

Reinier de Vries / Stichting Jeugdbondsuitgeverij

Erg goed, duidelijk en snel in de communicatie en zeer behulpzaam.

Zeer behulpzaam en meedenkend bij het controleren van het drukwerk, ook al kost dit extra tijd.
Gewoonlijk snel antwoord.

Communicatie over de offerte kan wat duidelijker

Weber Books & More B.V.

Top!

snelheid, flexibiliteit, communicatie, prijs

Renske Dragt

Uitstekend

Snelheid, persoonlijk contact en een goed eindresultaat

Let op bij de sample die wordt verstuurd. Wanneer die correct was geweest, hadden we nog sneller tot zaken kunnen komen.

SUNWAY Benelux BV

Zeer positief, altijd scherpe prijs, communicatie verloopt keurig en uiterst vriendelijk.

Prijs, communicatie

Mohammed

Ik ben uitstekend geholpen en begeleid bij het tot stand laten komen van mijn boek.

vertrekking van informatie, hulp bij problemen en klantvriendelijk.