Andre

Ik heb een kapot waterpistool geleverd gekregen.
Meerdere berichtjes gestuurt via mail en whatsapp maar geen enkele reactie ontvangen.

Reageren op mail en berichtjes

Andre

Nerf geweer besteld .
Was snel verzonden.
Klein probleem met de transporteur maar zeer goed en keurig opgelost.

Gertie Lebens

Snelle levering en in perfecte staat ontvangen.

Pieter Lakiere

Gevonden wat ik zocht, snel geleverd. Top.

Alieh Pourhaghdoust

bestelling niet achter deur laten en weglopen

Peter van Hoof

Alles duidelijk

Chris Nijland

Positief! Ik was persoonlijk verbaasd door de goedkope prijzen in verhouding tot bijvoorbeeld bol.com en Amazon. Levering was vlug en ik was frequent op de hoogte gehouden over de status van mijn... Positief! Ik was persoonlijk verbaasd door de goedkope prijzen in verhouding tot bijvoorbeeld bol.com en Amazon. Levering was vlug en ik was frequent op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

Petra T.

Ik had een geweer besteld maar daar zaten de pijltjes niet bij. Contact ging heel gemakkelijk en vriendelijk via what’sapp en ik kreeg toen heel snel nieuwe pijltjes opgestuurd mét nog een extra... Ik had een geweer besteld maar daar zaten de pijltjes niet bij. Contact ging heel gemakkelijk en vriendelijk via what’sapp en ik kreeg toen heel snel nieuwe pijltjes opgestuurd mét nog een extra doosje!! Super service!!

Chantal Wachter

Duidelijke site, goede prijs en vooral snelle levering! Kwaliteit van de pijltjes zijn super. Ze schieten iets minder hard voor mijn gevoel als de 'echte' (ik had een imitatie besteld), maar ik vind... Duidelijke site, goede prijs en vooral snelle levering! Kwaliteit van de pijltjes zijn super. Ze schieten iets minder hard voor mijn gevoel als de 'echte' (ik had een imitatie besteld), maar ik vind dit met 2 kleine kinderen alleen maar beter!

Berry

Duidelijke site - prima levering