Hans

Goede service, snelle levering echte vakmensen.

Cees

Top. Snel. Goede communicatie.
Harde werkers, netjes, meedenken en goede informatie en uitleg

Bas Kreuter

Wat een top bedrijf. Goede informatie en kundige vakmannen. Van aanvraag offerte tot oplevering goede informatie. Heel fijn om mee samen te werken!

Hans

Ik heb weinig toe te voegen aan de voorgangers.
Na het eerste contact via de mail was er voor de volgende dag al een afspraak bij mij thuis.
Een en ander besproken, en de dag erop was er...
Ik heb weinig toe te voegen aan de voorgangers.
Een en ander besproken, en de dag erop was er al een offerte.
En een week later werden de zonnepanelen en de installatie volgens afspraak geïnstalleerd.
Ze kwamen met drie man sterk, en een ieder wist wat te doen.
Er werd een steiger opgebouwd met een lift voor de panelen, en er werd zo veilig en beheerst doorgewerkt tot het klaar was.
Alles binnen 1 dag klaar. De installateurs waren prettig in de omgang, informeel. En alles aangaande de installatie werd uitgelegd.
Zeker een aanrader voor mensen die nog zonnepanelen willen gaan installeren.

Jelle Overvelde

Snelle en scherpe offerte ontvangen. Snel en netjes geïnstalleerd. Alles gebeurd in overleg. Bovendien wordt er veilig gewerkt!

H. Muller

Geen enkel probleem is teveel. Er wordt door de jongens altijd naar een oplossing gezocht. Snelle installatie, snelle levering. Zeer vriendelijk en deskundig. Aanrader. 100% tevreden.

Fred

Supergoede ervaring. Snelle offerte, snelle en vakkundige monteurs en uitleg bij installatie.
100% ontzorgt.

Jeroen uit den Bogaard

Wij zijn zeer tevreden over NederSolar. Het contact met NederSolar verliep heel prettig en snel. Er is goed meegedacht over de beste situatie van zonnepanelen op ons huis en ook de huidige regels... Wij zijn zeer tevreden over NederSolar. Het contact met NederSolar verliep heel prettig en snel. Er is goed meegedacht over de beste situatie van zonnepanelen op ons huis en ook de huidige regels rondom zonnepanelen zijn goed uitgelegd zodat het ons helder was wat de zonnepanelen voor ons zouden betekenen (nu en in de komende jaren). NederSolar had gelukkig snel plek waardoor we niet lang hoefden te wachten totdat de zonnepanelen werden gelegd. Een vast team van NederSolar heeft alle aanpassingen gedaan in de meterkast, de aansluiting en aanmelding van de zonnepanelen en de zonnepanelen bij ons op het dak gemonteerd. Op vrijdag zijn ze begonnen, maar vanwege de wind was het niet veilig om de klus af te maken en zijn ze maandagochtend teruggekomen om de zonnepanelen veilig aan te sluiten. Kortom: Een bedrijf dat veilig, snel en met een goede prijs/kwaliteit verhouding zonnepanelen installeert.

Freek de Weijer

Goede partij, heeft verstand van zaken! Snel een offerte ontvangen. Komen vooraf alles goed in kaart brengen en gaan snel aan de slag. Kabels worden netjes weggewerkt, panelen worden keurig... Goede partij, heeft verstand van zaken! Snel een offerte ontvangen. Komen vooraf alles goed in kaart brengen en gaan snel aan de slag. Kabels worden netjes weggewerkt, panelen worden keurig gemonteerd en alle afval nemen ze weer mee.

Pascal Alberts

Zeer goede en professionele partij. Scherpe en duidelijke offerte en snelle levering. Handelen proactief, komen afspraken na en komen met goed advies.