2092 beoordelingen

Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

2092 Reviews

mevrouw jonkman

Ik raaak in de kappers acedemie niets aan we geven geen handen waarom dan desinfecteren

de wacht tijd was omdat er een afspraak staat geheel niet gelijk aan de beurt

Annette

??

Goede COVID-19 maatregelen geimplementeerd.

mevrouw Duits

Die zijn goed.

Vriendelijk en niet duur.

mevrouw Romijn

Vriendelijk

Vriendelijk

mevrouw Van Zinderen

Ik ben een vaste klant, kom er al jaren. Het is een win-win: ik lever wat extra tijd in, maar de prijs is mild en het resultaat goed; en de kappers in opleiding komen aan hun praktijkuurtjes

Prijs, aandacht

Chani van Noord

Ik ga al een aantal jaar naar de kappersakademie en ga altijd tevreden weg. De kapster die mij nu knipte was erg vriendelijk en heeft mij netjes geknipt.

Vriendelijke kapster

mevrouw Versluis

Prima!

Vriendelijke ontvangst, deskundigheid, geduld.

mevrouw Sanders

Ik kom er al jaren. Meestal is het prima, de zorgvuldigheid is prettig en vooral de prijs is heel fijn.

Ik vond de leerling kapster die me deze keer hielp echt een schat. We hadden een heel leuk gesprek. Kwam ook doordat ze veel ouder was dan de gemiddelde leerling en haar levenservaring maakte dat we... Ik vond de leerling kapster die me deze keer hielp echt een schat. We hadden een heel leuk gesprek. Kwam ook doordat ze veel ouder was dan de gemiddelde leerling en haar levenservaring maakte dat we makkelijk aansluiting hadden. Verder heeft ze dat stuk wat ze mocht knippen prima gedaan

heer Tempel

Positief, makkelijk om via de website een afspraak te maken, duidelijke voorschriften maatregelen corona virus, gebruik mondkapjes en plastic bescherming, ruimte schoon en veel licht

vriendelijke kapster, kundig, prettige sfeer

heer Geraedts

Uiterst positief altijd.
Daarom kom ik al bijna 20 jaar.
Ook sinds ik er ervoor moet reizen vanuit Barendrecht

vriendelijkheid, klantvriendelijkheid, vakvrouw(man)schap