Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Sophia

De docent let goed op en legt de studente ook goed uit hoe je bepaalde kniptechnieken moet toepassen. Verder was de studente ook erg vriendelijk en knipte ze op een goed tempo.

mevrouw Haggui

Helaas minder leuke ervaring. Ik had een afspraak om 9.30 deze duurde tot 15 uur. Ik was niet tevreden over de high Lights. Behandeling herhaald, helaas ook niet gelukt. Mijn haar niet kunnen... Helaas minder leuke ervaring. Ik had een afspraak om 9.30 deze duurde tot 15 uur. Ik was niet tevreden over de high Lights. Behandeling herhaald, helaas ook niet gelukt. Mijn haar niet kunnen stylen. Leerling was zonder iets tegen mij te zeggen gaan lunchen en ik moest iemand erbij halen want droogkap ging af. Teleurgesteld en met niet goed gedroogd haar naar huis, Ik moest echt om 15 uur naar huis. Ik ga volgende week zeker op terugkomen, volgende week weer afgesproken om te stylen . Ik vond het geen €100 waard.

Vriendelijke medewerkster

Betty Loef

Vriendelijke ontvangst

Vlot naar een plek, en een cursist toegewezen gekregen. Deze wordt goed begeleid door de leerkrachten
Ook altijd netjes bij nakijken en op een prettige manier eventuele correctie etc.

J.v.d.E

Erg druk en rumoerig. Wel vriendelijkontvangen en vriendelijke kapsters. Knippen was nog heel onzeker en mijn haar werd omdanks dat het al gewassen was opnieuw gewassen. De sessie duurde een uur wat... Erg druk en rumoerig. Wel vriendelijkontvangen en vriendelijke kapsters. Knippen was nog heel onzeker en mijn haar werd omdanks dat het al gewassen was opnieuw gewassen. De sessie duurde een uur wat ik persoonlijk erg lang vond. Haar is aan de achterkant en zijkant niet kort genoeg (had tondeuse gevraagd maar werd uiteindelijk geknipt). Uiteindelijk heeft degene die controleerde alles wel goed afgemaakt. Prijs van 15 scheelt niet veel met de kapper waar ik normaal naar toe ga die 18 euro vraagt.

Vriendelijk. Veel uitleg.

mevrouw Brans

Zoals altijd Klasse!

Charlotte, wat een kanjer. Anderhalf uur met me bezig geweest, perfecte knip en fohnbeurt.

mevrouw Charoensuk

Ben altijd tevreden ermee .

Nvt

mevrouw Kwant

Super snel geholpen

Was super druk, maar het liep allemaal zo relaxt.

heer Van Dijk

Fijn, voor herhaling vatbaar.

Fijn om online afspraak te kunnen maken.

mevrouw van Deelen

Terri heeft mijn haar keurig geknipt.

Mooi geknipt

heer Boin

Ze worden goed opgeleid en ze doen het goed

Goed ontvangen en gevraagd wat ik precies wat ik wilde en gezellig gepraat over alles en dat is ook wel een melding waard