Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw ter Braak

Prima!!

Vriendelijk, deskundig

androabeh

gewoon normaal niets op aan te merken

mevrouw Feher

Een uitstekende ervaring

Goede begeleiding

mevrouw van Schaik

Heel goed

Mijn kapper in opleiding (Kyra) gaf echt heel goed advies. Ik lijk tegenwoordig wel krullen te hebben als ik mijn haar net gewassen heb, maar daarna droogt het pluizig op. Vroeger had ik gewoon... Mijn kapper in opleiding (Kyra) gaf echt heel goed advies. Ik lijk tegenwoordig wel krullen te hebben als ik mijn haar net gewassen heb, maar daarna droogt het pluizig op. Vroeger had ik gewoon stijl haar. Kennelijk is dat veranderd. Door het te fohnen met een diffuser, wat ze zelf voorstelde, had ik gewoon echt krullen. Super leuk en goed geholpen!

mevrouw Hendriks

Super vriendelijke studenten maar helaas ben ik helemaal niet blij met het eindresultaat. Van tevoren een lengte afgesproken en gewaarschuwd dat m’n haar opkrult maar dat is helemaal mis gegaan. Er... Super vriendelijke studenten maar helaas ben ik helemaal niet blij met het eindresultaat. Van tevoren een lengte afgesproken en gewaarschuwd dat m’n haar opkrult maar dat is helemaal mis gegaan. Er is 10 centimeter te veel af. Totaal niet wat we hadden afgesproken. Ik begrijp dat het studenten zijn maar het meisje leek echt niet ervaren genoeg. De docent checkte pas na het knippen, toen het haar er dus al af was. Ik zou niet meer teruggaan.

Vriendelijke mensen, sociaal heel vaardig

mevrouw Smith

A good end result, but a stressful process

The student listened to what I wanted an gave good advice over the colour. The teacher was on hand to help and made sure my hair turned out well.

heer Rook

Heel prettig om ‘goedkoop’ (al weer iets duurder geworden, maar zolang het onder de 20,- blijft is het goed) en gezellig mijn haar te laten knippen. Toch best druk met de muziek op en studenten die... Heel prettig om ‘goedkoop’ (al weer iets duurder geworden, maar zolang het onder de 20,- blijft is het goed) en gezellig mijn haar te laten knippen. Toch best druk met de muziek op en studenten die rondhangen zonder dat ze knippen. De kam bleef daarnaast vast in mijn oorbel, dit was al voor de tweede keer in een half jaar.
Gezellige gesprekken en mijn haar was prettig gewassen. Top :)

Ik liet weten moeilijk in te kunnen schatten hoeveel cm eraf geknipt moesten worden. Ik heb wat meer verteld over mijn haargroei snelheid en wat mijn wensen zijn. Vervolgens is daar enorm goed naar... Ik liet weten moeilijk in te kunnen schatten hoeveel cm eraf geknipt moesten worden. Ik heb wat meer verteld over mijn haargroei snelheid en wat mijn wensen zijn. Vervolgens is daar enorm goed naar geluisterd en heb ik het uit handen kunnen en durven geven aan student.

Beetje lopende band

Aardige ontvangst

mevrouw Lodewijks

Fijne ervaring! werd meteen geholpen toen ik binnenkwam.
Fijne ervaring! werd meteen geholpen toen ik binnenkwam.
ik ben geknipt door Azra, dit was een goede ervaring. ze vroeg vaak of alles oke was, luisterde goed naar wat ik had gevraagd en dacht met mee.
ik ben zeer tevreden!

ontvangst, knipbeurt, personeel

mevrouw Henke

Prettig van begin tot einde!

duidelijkheid, vriendelijkheid