Ingrid Stroo

Bestelling is 2 dagen in huis

Ze hebben alles mooi en duidelijk

Beschrijvind dat je er lijm bij moet kopen voor je besteld.

Dicle Yilmaz

Hele snelle levering, super

Overzichtelijk

Misschien een nieuwe lay-out voor de website

Megan Meijlink

Er zat een leuk extraatje bij, alles was op tijd

Snelle service en extra cadeautje

Geen tips

Lucy Bol

Fijne producten,prijs is prima,levering is goed,en had laatst zelfs een gratis nagellak er bij,ontzettend leuk,en ik blijf hier bestellen!

Ruime keus aan producten.

Meer kleuren acryl poeder

Jilly-Ann Leijen

Ik vind het persoonlijk super! Super snelle levering en een leuk extratje! Zelf had ik op bol.com een pakketje via jullie besteld en eentje via jullie eigen site, super lief dat jullie het gezien... Ik vind het persoonlijk super! Super snelle levering en een leuk extratje! Zelf had ik op bol.com een pakketje via jullie besteld en eentje via jullie eigen site, super lief dat jullie het gezien hadden dat het op de zelfde adress was dus ik had het de volgende dag gelijk binnen!

Snelle levering!

Iets duidelijker de site maken, kwa dingen opzoeken?

Lyka Palis

De spullen werken goed, kreeg alleen een missende lijm bij de pakket. Maar het werd goed opgelost en toch wel verstuurd. Het duurde wel een week maar kan er niks anders mee.

Redelijke prijs

Let goed op of alles ik het pakket zitten

Ishaira Tielman

Alles naar wensen

Netjes verpakt

Nee

Sophia Isoto

I tried to suscribe as Manicurist to get the discount and the email indicated in the website doesnt work.

variety of products

post an email that really works and the delivery must be faster.

truus lutolo

Ik heb 2x een bestelling gedaan. De eerste keer helemaal geweldig! Het kwam ook super snel
Aan. De 2e keer werd ik wel teleurgesteld iets van mijn bestelling kwam niet aan. Ik had penselen besteld en die heb ik niet binnengekregen. Zonder penselen kan ik niet aan de slag en heb ik voor die hele week mijn klanten moeten cancelen. Ik heb een paar keer gebeld en een mailtje gestuurd maar heb nooit wat teruggehoord. Heb geen refund of toch me penselen binnen gekregen. Dit vond ik heel vervelend omdat ik andere meiden verteld heb bij jullie te bestellen.

Uitleg bij elk product maar soms is t nog onduidelijk

Neem op als je gebeld word, beantwoord mails

Tabitha Van de Belt

Net bedrijf. Komt afspraken na. En staan open voor goede communicatie

Goede producten. En als er iets niet goed is, word het opgelost.