Lubbers

Snelle en goede verzending

Goede omschrijving van het artikel

Website is traag en je moet naar elke klik van bestellen of in de winkelwagen doen,helemaal terug niet echt mijn ding.
Simpel een knopje voor verder winkelen zou al goed zijn.

Hans Van Gaalen.

Zeer goede ervaring dankzij snelle levering en fijne afwerking.

Snelle en goede aflevering.

Geweldige service

via een foto van de naaimachine kunnen beoordelen welke spoeltjes ik nodig had, super !!

de website is nogal traag

Elena

Ik heb via http://www.naaimachinediscount-erens.nl/ een bestelling geplaatst. Daarbij heb ik erg goede communicatie-ervaren, er werd snel gereageerd op mijn vragen en de levering was snel binnen 3...

Lineke van den berg

Zeer tevreden over de vlotte levering van mijn nieuwe naaimachine .

Gunstige prijs

Website zou eigenlijk beveiligd moeten worden.

Snel en netjes geleverd. De website mag iets overzichtelijker worden... Maar toch heel tevreden over het assortiment.

De website mag overzichtelijker.

R.Wortman

Kreeg keurig op tijd te horen dat mijn bestelling iets langer op zich liet wachten. En het was maar een lampje van vier euro! Keurig bedrijf wat klantvriendelijkheid hoog heeft staan.

Goed assortiment, snel geleverd

men beloofd bij een brievenbus pakket een groot deel van de verzendkosten terug te storten. Men kom die belofte ook keurig en snel na.

De spullen werden snel geleverd, echter is 1 product vervangen door een ander product. Ik kies mijn producten met zorg en verwacht van een webshop dat ze niet zomaar iets anders opsturen. Ook was...

Goede prijs en snelle levering

Niet zomaar iets anders versturen , voorraad weergeven op de site (heel belangrijk!) en papier beter verpakken (stevige koker, indien nodig dan maar prijs hoger)

Ruim voldoende

duidelijke info