N365.nl

Ad Rutten

Prima advies bij de doorstart.

Guy Kools

Goed advies. Snelle levering.

Ibrahim Ben Salah

Ik heb veel te lang moeten wachten alvorens mijn BV geleverd werd. Wel steeds een vriendelijke meneer gesproken die waarschijnlijk zijn uiterste best heeft gedaan om de notaris in beweging te... Ik heb veel te lang moeten wachten alvorens mijn BV geleverd werd. Wel steeds een vriendelijke meneer gesproken die waarschijnlijk zijn uiterste best heeft gedaan om de notaris in beweging te krijgen.

Belinda Muis

Snelle manier van werken. Binnen 3 dagen een BV. Top. Thanks.

R. Eikens

Rommelige manier van werken. Je denkt dat alles online geregeld kan worden, maar dat blijkt onjuist. Moest bij een notaris in mijn woonplaats nog een legalisatie laten opmaken. En betalen. De jurist... Rommelige manier van werken. Je denkt dat alles online geregeld kan worden, maar dat blijkt onjuist. Moest bij een notaris in mijn woonplaats nog een legalisatie laten opmaken. En betalen. De jurist van n365 heeft me overigens wel een mooie korting gegeven ter compensatie van het ongemak.

Anouk Melderslo

Vrijdag een BV laten oprichten en zojuist bericht ontvangen dat ik de documenten vandaag bij de notaris in Venray kan ondertekenen. Lekker snel.

Guus van 't Hof

Gewoon tevreden. Zoals het moet.

B. Hamming

Zeker niet de goedkoopste, maar wel hele duidelijke advisering. Ik ben tevens geholpen met een doorstart van mijn bedrijf.

Rick van den Brink

Niet goedkoop, wel heel erg snel. Binnen 1 dag een BV. Gisteren besteld en vandaag al geleverd en ingeschreven bij KvK. Echt een top prestatie.

B. Gerritsma

Deze morgen gebeld voor advies. n356 was bereikbaar, terwijl andere aanbieders de telefoon niet opnemen. Een meneer (zeer vriendelijk en deskundig) heeft mij uitstekend geholpen en tekst en uitleg... Deze morgen gebeld voor advies. n356 was bereikbaar, terwijl andere aanbieders de telefoon niet opnemen. Een meneer (zeer vriendelijk en deskundig) heeft mij uitstekend geholpen en tekst en uitleg gegeven. Ik heb een bv besteld.