Jannie

Goed gegaan

goeie service

Diny Renders

Heel goed tevreden en snelle reactie.

Agnes

Het maken en bestellen van de kaarten verliep heel vlot.
Het maken en bestellen van de kaarten verliep heel vlot.
Toch een ontgoocheling bij het zien van de definitieve bestelling, de kaarten zijn veel lichter grijs dan de proefkaart die we gekregen hebben.
Ik heb nochtans niets veranderd aan de kaart en op basis van de proef besteld.

Reactie MyCards.nl:

Beste Agnes
Bedankt voor je feedback!
Jammer om te lezen dat de ontvangen kaarten niet geheel volgens verwachting zijn!
De reden waarom er een kleurverschil bestaat tussen je proefdruk...
Beste Agnes
Bedankt voor je feedback!
De reden waarom er een kleurverschil bestaat tussen je proefdruk en je definitieve bestelling is dat je de definitieve bestelling op een andere papiersoort hebt besteld dan je proefdruk.
Je proefdruk heb je namelijk besteld op Coated karton terwijl je bij de definitieve bestelling hebt gekozen voor de papiersoort Natuurkarton.
Het materiaal waarop je de kaarten laat maken heeft uiteraard ook invloed op de kleuren.
Ik hoop dat het zo duidelijk is waarom er een kleurverschil bestaat..

Cor

Geweldig. Eigen kaart ontworpen met veel mogelijkheden op de site. Zeker de optie om 1 kaart als proef te krijgen was in een woord super.

Ruime keuze eigen ontwerp en 1 kaart op proef

Joke

Website in begin niet duidelijk genoeg dat je niets kunt bewaren voordat je een account hebt aangemaakt

Gemakkelijke invulling van je wensen op de kaart

Brigitte Broecks

Het is wel knap dat er de mogelijkheid bestaat om een proefafdruk te laten maken zodat je toch beter een keuze kan maken.

Ik heb telefonisch en per mail contact gehad met vragen waarop ik onmiddellijk een antwoord op heb gekregen

Karin

Goede ervaring, opmaak kaarten goed zelf te doen

N.v.t.

Makkelijk in gebruik, snelle levering

Marina

Makkelijk in gebruik

Goede kwaliteit, mooie afwerking

Paul

Mooi product.

regelafstand werkvakken over elkaar moeilijk af te stemmen

fraaie masters