My-K9

Diny

Prima verlopen

Correcte afhandeling

Francis

Zeer goede service prachtige halsband mooi geborduurd.

Goede service je word echt super goed geholpen

Toos

Prima webshop

Goed advies via chatmogelijkheid.

Esmee

Top! mooie site met mooie spullen!

communicatie en aanbod producten

Particulier

Voldoet volledig aan de bestelling, top!

Correct

M.C.W. Kieboom

Is alleen maar top !!

Spullen zijn altijd correct en netjes

Yvonne

Mijn hond ontsnapte uit elk tuig, dus ik heb het Anny X Safety tuig besteld voor hem. Ik had een vraag over de halsomvang en deze werd heel snel beantwoord! Het tuig is netjes aangekomen en... Mijn hond ontsnapte uit elk tuig, dus ik heb het Anny X Safety tuig besteld voor hem. Ik had een vraag over de halsomvang en deze werd heel snel beantwoord! Het tuig is netjes aangekomen en overtreft al mijn verwachtingen. Ik zal zeker vaker bestellen en iedereen aanraden hetzelfde te doen!

Goede klantenservice, productomschrijving klopt en de aanwijzingen/tips op de site zijn erg duidelijk.

H Pelgrim

Heel mooi tuigje . Je kunt hem ook nog wat na stellen. Onze doodel was er gelijk aan gewend. Hij trekt veel minder. Hebben hem ook al gebruikt tijdens het fietsen.

Goed verstelbaar. Mooi stevig materiaal. Was verbaasd over de snelle levering inverband met het printen van naam en telefoonnummer. Top service

timmermans

Top notch

supersnel geleverd, product goede kwaliteit

Patricia du Pon

Om te kunnen wisselen heb ik al verschillende malen een riem en/of halsband besteld, leuk in verschillende kleuren!

Kwaliteit is zeer goed en sterk