Nazorg en garantie

Celeste Warmerdam

Prima service.

Ede

Arno bertrand

Uitsteken en de werkwijze is netjes en goed

Almere

André Rossen

Schoonmaken zijgevel

Silvy Doekhie-Veldwijk

Ik kan niets meer zeggen dan dat wij super super blij zijn met het eindresultaat! En Wesley en zijn broer? Die zijn zo aardig en begripvol. Na het zandstralen kon hij niet meteen impregneren ivm... Ik kan niets meer zeggen dan dat wij super super blij zijn met het eindresultaat! En Wesley en zijn broer? Die zijn zo aardig en begripvol. Na het zandstralen kon hij niet meteen impregneren ivm spouw isolatie die wij toen hadden laten doen. Dat was vooraf niet bekend, maar Wesley vond het geen enkel probleem en ging 2 weken erna laten impregneren door zijn broer! Dus ja je begrijpt wel hoe blij wij zijn met hen he ?

Ed Peters

Prima ervaring met dit bedrijf. Gevel ziet er weer als nieuw uit.

Appartementen Laanstraat Baarn

Prima! Antwoord snel en goed afspraken mee te maken.

BESTUUR VvE APOLLONIA TE HOOFDDORP

Met eerste kennismaking al een zeer vertrouwd gevoel ! Maar bij de uitoefening van de werkzaamheden WAT een trots bedrijf ! Hard werkend eigenlijk TE hard en dat maak je niet tegenwoordig niet meer... Met eerste kennismaking al een zeer vertrouwd gevoel ! Maar bij de uitoefening van de werkzaamheden WAT een trots bedrijf ! Hard werkend eigenlijk TE hard en dat maak je niet tegenwoordig niet meer mee. Kwaliteit TOP en komen alle afspraken na !! En nog tegen een vriendelijke prijs ! ZEER AAN TE BEVELEN !!!!

Verhulst

Had niet beter gedaan kunnen worden. Helemaal top

B.J. van Bochove

Mijn ervaring met dit bedrijf is goed.