Silvester Hout

Zeer goede ervaring, snel geleverd breed assortiment en scherpe prijzen. zelfs het tandwiel voor mij oude Homelite was leverbaar!

Pierre Vrijens

Ik heb uren naar de juiste ketting gezocht en dacht de juiste gevonden te hebben. Ik heb een oude kettingzaag van het merk Husqvarna model 55. Volgens de website zou dit de juiste keuze zijn. Ik heb... Ik heb uren naar de juiste ketting gezocht en dacht de juiste gevonden te hebben. Ik heb een oude kettingzaag van het merk Husqvarna model 55. Volgens de website zou dit de juiste keuze zijn. Ik heb er 2 kettingen van beste. Zeer snel geleverd. Helaas ze passen niet. Ik heb woensdag onmiddellijk na levering een email gestuurd om ze te mogen om ruilen die op mijn machine passen. Tot op heden zaterdag heb ik nog geen reactie gekregen. Op hun site staat neem contact op met de klantenservice maar ik vind slechts 1 email adres.
Algemeen: snelle levering, slechte service indien bestelling geruild dient te worden.
Ondertussen ken ik alle elementen vd ketting. 1,5 mm breed, 3/8 “ steek en 68 schakels voor een 18” zaagblad.
Pierre Vrijens

Djurre

De Website is overzichtelijk en bevat een duidelijke beschrijving over de producten en stappenplan voor de keuze van het juiste product.

M. Salemink

Gewoon top correct

Léon

Goed product, snelle levering

karagroen

Wel vaker spullen gekocht top en netjes. nu alleen deze keer nog wachten tot het bebracht is. wacht al zeker twee dagen nu licht niet aan de zaak maar aan de vervoeder.

Beheerder Stichting Kasteel Heeze

Eerste keer wat besteld, goed en snel geleverd. Website mag wel wat overzichtelijker.