Petra den otter van Bergen Classic style lingerie

Ik vind dit een super bedrijf
Ik word netjes en vriendelijk te woord gestaan als ik advies vraag
Ik vind dit een super bedrijf
Ik word netjes en vriendelijk te woord gestaan als ik advies vraag
Producten worden super snel geleverd en ook netjes verpakt. Altijd wat monsters welke mijn schoonheidssalon helaas niet geeft als ik daar wat koop. Dus voor mij Zwitserse cosmetica..ik ben een zéér tevreden klant. Ga zo door .Groetjes Petra den otter van Bergen. 👍

Beertje

5 jaar geleden ontdekte ik bij mijn nieuwe schoonheidsspecialist het cosmeticaproduct Valmont; sindsdien ben ik "verslaafd". Mijn huid is er zichtbaar van opgeknapt en ik wil niet meer anders.

Dagmar François

Reeds meerdere malen besteld en steeds de correcte en snelle service. Goede en uitgebreide uitleg over de producten!

Beert blankestijn

Positief

natasja keirsmaekers

Zeer snelle levering

Winnen

Snelle levering van de producten en makkelijk te bestellen op de site.

Van Kerckhove Nadia

Ik was al lang op zoek naar een produkten die echt iets doen voor de huid! Via een vriendin kreeg ik enorme goede commentaar over de Valmont produkten en ben ik zo bij jullie bedrijf terecht... Ik was al lang op zoek naar een produkten die echt iets doen voor de huid! Via een vriendin kreeg ik enorme goede commentaar over de Valmont produkten en ben ik zo bij jullie bedrijf terecht gekomen. Ik heb de lijst ingevuld voor informatie welke produkten het beste bij mij persoonlijk passen en ik was versteld van de snelle en professionele uitleg. Ook werden mij staaltjes toegestuurd om het produkt aan te voelen op mijn huid wat ik super vond! Dus top!

Tonnie

Gebruik al veel jaren Valmont dus dat zegt wel wat. Word altijd veel jonger geschat dan ik ben!

Dagmar François

Reeds enkele keren besteld en steeds een supervlotte afhandeling van winkelmandje tot betaling en tot levering. Mooie professionele en volledige website. Veel informatie over de producten.

natasja keirsmaekers

Zeer snelle levering en goede produkten