Bereikbaarheid showroom

Was echter super tevreden
Echter ging mijn luxe relaxstoel kapot
Kan woonsquare niets aan doen
Kan altijd gebeuren
Kwamen 2 monteurs die niet eens wisten dat er 3 motoren in...
Was echter super tevreden
Echter ging mijn luxe relaxstoel kapot
Kan woonsquare niets aan doen
Kan altijd gebeuren
Kwamen 2 monteurs die niet eens wisten dat er 3 motoren in zaten
Moet ook nog uitleggen hoe die stoel werkte
Ze gingen de stoel liggend testen
Met een oorzaak vloer beschadigd
Kreeg na 2 maanden reactie
Monteurs gebruiken altijd een kleed
Ik heb echter niets gezien
En ik kreeg ook nog de schuld dat ik zelf de stoel op zijn kant heb gelegd
Ik kan hier niet zo goed tegen

Nooit meer woonsquare

Hoekman

Gewoon goed geholpen zoals het hoort

H. Van der Windt

Super fijn en vriendelijk geholpen.
Veel keuzes

W.t Wouters

Ondanks ik veel verhalen heb gehoord over woonsquare die niet allemaal positief zijn zoals slechte banken die snel kapot gaan en slechte behandeling kwa oplossingen zoeken en een lange levertijd die... Ondanks ik veel verhalen heb gehoord over woonsquare die niet allemaal positief zijn zoals slechte banken die snel kapot gaan en slechte behandeling kwa oplossingen zoeken en een lange levertijd die ver buiten de afgesproken datums gaat hebben we toch de stap gezet er te gaan kijken en dit is wat ik en mijn partner ondervonden hebben het is een Mooie nette winkel zeer overzichtelijk
en ruim ingedeeld kwa loop pad zeer vriendelijke verkoper die netjes komt vragen of ik een rondje wil lopen of meteen hulp zoek heb gezegt loop even een rondje hij bood meteen koffie aan en kwam die brengen tijden ons verkennings rondje toen ik om hulp vroeg dacht hij meteen mee en luisterde aandachtig naar mijn verhaal over wat ik zoek en nodig heb en zijn samen met een mooie optie gekomen die aangekocht is geworden nu hopen dat alles goed verloopt en er niks van die verhalen waar is

Shannon Goedhart

Mohamad Barout

Heel slecht bedrijf mijn banken moest binnen 4 weken inleveren, maar ik krijg mijn banken na 9 weken en krijg kapot banken

Bert Vane

Heel goed geholpen

Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er... Wij werden helaas niet begroet bij het binnen komen. Pas nadat wij ongeveer op de helft van de winkel waren met ons rondje, werden we verwelkomt door een verkoper. Ik had het fijn gevonden als er eerder iemand kwam om ons te verwelkomen en aan te bieden als er iets is wij een seintje konden geven. Nu moesten wij weer terug naar waar we al langs waren geweest, omdat we concrete vragen hadden. Later ging het goed, we werden goed te woord gestaan. Ik ging tussendoor een aantal dingen opzoeken over materialen etc, maar daarin werd ik een beetje aangevallen. Dat ik de verkoper gewoon kon geloven, want hij sprak de waarheid etc. Maar ik wil gewoon alles weten voor ik een dure aankoop doe. Op google wordt er vaak meer vertelt dan waar ik zelf op zou komen. Dat vond ik dus jammer! Maar verder wel goed! Alhoewel ik achteraf toch denk dat ik een betere prijs eruit kon halen of iets extra's qua kussens zou kunnen krijgen.