Marinus de Hooge

Geweldige service, snel en accuraat. Altijd bereikbaar en lost technische problemen snel op.

Janis

Vriendelijk, snelle reacties (ook tijdens weekend). Eric kent zijn zaak wel.

Marlous

Hartstikke goed, in ons nieuwe huis ons alarm laten herinstalleren plus wat toevoegingen erbij. Hartstikke professioneel, eerlijk over wat je echt nodig hebt en altijd bereikbaar voor vragen en hulp.

AAARCHITECTEN

Eric werkt uitstekend en is een aanrader voor iedereen die een alarminstallatie nodig heeft.

Fam. Bakker

In april 2017 een alarminstallatie aan laten leggen. Zeer tevreden over de prijs, kwaliteit en service. Ook een buitenmelder in de achtertuin laten plaatsen en een mobiele melder voor de auto... In april 2017 een alarminstallatie aan laten leggen. Zeer tevreden over de prijs, kwaliteit en service. Ook een buitenmelder in de achtertuin laten plaatsen en een mobiele melder voor de auto aangeschaft. We hebben 's nachts al een keer iemand in de achtertuin gehad. Ook hebben we iemand op heterdaad kunnen betrappen bij een auto-inbraak. We kregen melding op de autosensor en inbreker had het binnensirene niet gehoord waardoor we de inbreker op heterdaad hebben kunnen betrappen. Bereik van de sensor in de auto is groot. Ook heeft Woningalaram.nl een goede meldkamer.

John pinto

Goede en snelle service

Ine Goedegebuur

Zeer adequate service, er werd snel gehandeld en alles verliep volgens afspraak. Fijn dat er meegedacht werd met de meest praktische en voordelige oplossing voor onze beveiligingsvraag.

Systemwise BV

Snel, vakkundig, gepassioneerd en klantvriendelijk.