Don

Kwaliteit van producten

Reactie Wissellijstenhandel:

Beste Don,
Beste Don,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft ons gister ook een e-mail gestuurd dat het product beschadigd is aangekomen. Uiteraard hebben wij een goede procedure om schade meldingen te behandelen. U heeft de review geschreven voor wij de melding van u hadden ontvangen over de schade wat erg jammer is. Als u reageert op de e-mail van mijn collega dan kunnen we het uiteraard voor u oplossen. En dan kunt u ons opnieuw beoordelen na dat het is opgelost.
Het Signerie Verkoopteam.

Carolien Bastiaanse

Mooie lijst, maar apart dat er geen dingetje aan zit om om het lijstje op te hangen of neer te zetten.

goed verpakt

Op zich goed

hele bestelling en levering

Willy van den Beucken-Lucas

Helemaal TOP!!

Duidelijk en alles was goed verpakt

Nvt

Sylvia Fennis

Mooie lijsten maar het plexiglas is mat (niet vermeld op site) waardoor het ongeschikt is voor (krijt) tekeningen op zwart papier. Daarbij staat op de gebruiksaanwijzing dat het folie aan beide... Mooie lijsten maar het plexiglas is mat (niet vermeld op site) waardoor het ongeschikt is voor (krijt) tekeningen op zwart papier. Daarbij staat op de gebruiksaanwijzing dat het folie aan beide zijden er af gehaald moet worden. Er is maar aan 1 kunt folie. Heb uren besteed aan zoeken naar een beginnetje om het matte weg few krijgen, zelfs gebeld met de zaak en kreeg te horen dat er echt een laag af moest. Iemand er bij gehaald en het is echt niet er af te krijgen, het is gewoon gematteerd plexiglas

mooie smalle lijsten

aangeven dat het plexiglas mat is en op handleiding weg halen dat folie van beide zeiden verwijdert moet worden

Reactie Wissellijstenhandel:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Als onze lijsten zijn voorzien van Polystyreen. Hier zit echt aan beide zijdes een bescherm folie die de lijst beschermd. Deze folie is inderdaad mat zodat je goed kan herkennen dat het er nog op zit.
U zou eventueel in de hoek met een dun mes je kunnen proberen om een begin te maken zodat het folie er gemakkelijk af kan komen.
Uiteraard kunt u zich ook altijd per e-mail met ons melden met foto's dan gaan wij kijken of we een andere oplossing voor u hebben.
Het verkoopteam van Signerie.

E.P. De Weerdt

Wat langer wachten op levering helaas

Weet ik niet

Sneller leveren

beppie wessels

De afhandeling van de bestelling was zorgvuldig en snel

De grootte en materiaal was duidelijk van de website,

Ophangsysteem en gebruiksaanwijzing niet duidelijk , zitten ook niet in de doos. We kunnen niet zien hoe de poster erin geplaatst moet worden en hoe je de lijsten kan ophangen.

Arie Meijer

Heel goede ervaring