Ron Beekes

Dit is de tweede boot die wij verkopen via White Whale. De tweede keer was onze accountmanager Pieter Pepping. Wij hebben het Pieter niet makkelijk gemaakt door de boot eind september te koop te... Dit is de tweede boot die wij verkopen via White Whale. De tweede keer was onze accountmanager Pieter Pepping. Wij hebben het Pieter niet makkelijk gemaakt door de boot eind september te koop te zetten. Het winterseizoen is niet het beste moment om een boot te koop te zetten, ondanks dat had Pieter toch wel wat kijkers voor de boot, helaas werden dat geen kopers. Zodra het vaarseizoen begon hebben wij de boot dan ook direct verkocht.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Wij hadden al eerder een boot verkocht via White Whale Yachtbrokers Enkhuizen.

White Whale heeft veel contacten en gebruikt het internet zo optimaal mogelijk. Daardoor hebben zij een groot bereik.

reinier schröder

Uitstekend, behulpzame eerlijke voorlichting om ook het schip te laten keuren

Via de verkopende partij

eerlijkheid

Saal

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Boot lag in enkhuizen in de Buurt van het kantoor

Geduld en doorzettingsvermogen

Nauwelijks

Frissen

Persoonlijke en deskundige dienstverlening door Ron Priem van White Whale Limburg.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via een andere klant bij ons in de haven.

Prettig en persoonlijk contact.

De Jong

Bezichtiging Scand Baltic 29, via kantoor Vinkeveen.

Website

Prachtige advertentie, te mooi

Belofte van de makelaar, ik beloof u dat u niet voor niets komt. Boot viel erg tegen. Zonde van de 300 km die we hier voor hebben gereden. Meerdere mensen die net als wij, allemaal op het zelfde... Belofte van de makelaar, ik beloof u dat u niet voor niets komt. Boot viel erg tegen. Zonde van de 300 km die we hier voor hebben gereden. Meerdere mensen die net als wij, allemaal op het zelfde tijdstip een afspraak hadden. Foto's op website erg onduidelijk, en niet alleen van de Scand waar wij voor kwamen

Klaas Tenwolde

Het eerste oriënterende contact met Taco gaf een klik. Reden om een paar maanden later bij WWY Willemstad onze motorsailer in bemiddeling te geven. En ons gevoel werd bevestigd! Laagdrempelig,... Het eerste oriënterende contact met Taco gaf een klik. Reden om een paar maanden later bij WWY Willemstad onze motorsailer in bemiddeling te geven. En ons gevoel werd bevestigd! Laagdrempelig, professioneel. Betrouwbaar (afspraken worden 100% nagekomen) en steeds heldere communicatie. Eerlijk naar koper en verkoper en de tijd nemen in een prettige sfeer. Het gevoel geven dat je hun enige klant bent is knap. Dat geldt voor Taco maar ook voor Tim. Zij werken identiek. Ook al zou onze motorsailer niet zijn verkocht, waren we toch tevreden. Maar ook dat is gelukt met een enthousiaste nieuwe eigenaar.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Op een winderige voorjaarsdag in 2021even het kantoor in Willemstad binnengelopen om te kijken naar aanbod. Nog geen concrete plannen voor verkoop van onze motorsailer. Zijn visitekaartje bewaard,... Op een winderige voorjaarsdag in 2021even het kantoor in Willemstad binnengelopen om te kijken naar aanbod. Nog geen concrete plannen voor verkoop van onze motorsailer. Zijn visitekaartje bewaard, omdat we beiden een goed gevoel hadden bij de persoon en de werkwijze van Taco.

Zie feed back onder ervaring met dit bedrijf

Geen, zo doorgaan!

Leon Rijks

Wij hebben de samenwerking met Ron Priem van White Whale Limburg bij de verkoop van onze boot als zeer positief ervaren.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Via mond op mond reclame

Transparante communicatie; Heldere afspraken en grote betrokkenheid van de makelaar.

geen.

Michael

White Whale Limburg is en sterke en goede Partner in de Watersport

Hafen

Vertrouwbar Klanten gerech

Dominiek Beckers

Erg positieve ervaring met White Whale Limburg en met name met Ron Priem; Mijn Monterey 265 verkocht op vrij korte tijd voor de reële waarde en schatting.

Hoe bent u in contact gekomen met White Whale Yachtbrokers?

Advertentie in Herenlaak, haven Aldeneik.

Zeer professionele aanpak met concrete voorstellen, correcte afspraken en nette afhandeling. Ruime advertenties bereiken veel kandidaten. Ron Priem combineert kennis van zaken, professionalisme en... Zeer professionele aanpak met concrete voorstellen, correcte afspraken en nette afhandeling. Ruime advertenties bereiken veel kandidaten. Ron Priem combineert kennis van zaken, professionalisme en vriendelijkheid.

Geen. Tevreden klant.

Mikhail

Goedendag! We hebben veel boten bekeken en contact opgenomen met veel makelaars, maar konden niets kiezen totdat we White Whale Yachtbrokers ontmoetten. White Whale Yachtbrokers is een zeer goede... Goedendag! We hebben veel boten bekeken en contact opgenomen met veel makelaars, maar konden niets kiezen totdat we White Whale Yachtbrokers ontmoetten. White Whale Yachtbrokers is een zeer goede specialist en mens, een vakman met veel ervaring en kennis. Hij hielp bij het kiezen van het juiste jacht, hielp met vertaling, overdracht en vele andere dingen, legde alles uit en vertelde. heel erg bedankt