Mara

Goed en gedegen advies, vakwerk

Waterland Notariaat

Altijd professioneel

Wielkens

Mijn ervaring is heel positief. Ik ben in de winkel geweest voor informatie over een afzuigkap. Er werd me verteld dat er verschillende mogelijkheden waren en dat een medewerker zou komen inmeten en... Mijn ervaring is heel positief. Ik ben in de winkel geweest voor informatie over een afzuigkap. Er werd me verteld dat er verschillende mogelijkheden waren en dat een medewerker zou komen inmeten en kijken welke opties er voor mij zouden zijn. Het inmeten ging heel netjes. Na de offerte die daarop volgde had ik nog een paar vragen. Die konden niet in de winkel beantwoord worden, ik zou teruggebeld worden. Ook dat verliep heel netjes volgens afspraak. Her plaatsen van de afzuigkap ging super. Er werd heel netjes gewerkt. Complimenten voor de installateur

Erika Hes

Professioneel advies door vriendelijke verkopers en installateurs.

Schaap

Goed advies gekregen n.a.v. een gestelde vraag.

A.Philips

Goede kennis van zaken! Vriendelijk personeel en snelle service.

de Ronde, F.J.

Kundig personeel, goede voorlichting in apparaat keuze

René van Putten

Denken met je mee, nemen de tijd voor je, ervaren personeel met verstand van zaken, een eigen reparatiedienst. Klasse.

particulier + VVE

Hele nette service, mensen die weten waarover ze het hebben. Ook in het verleden al goede ervaringen met hun opgedaan. ook met de monteurs die zeer correct en netjes werken. Complimenten. Een dikke... Hele nette service, mensen die weten waarover ze het hebben. Ook in het verleden al goede ervaringen met hun opgedaan. ook met de monteurs die zeer correct en netjes werken. Complimenten. Een dikke aanrader dus.

Peter koorn

Zeer klantvriendelijk en kundig