Roger Geraedts

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Volta Limburg wel/niet aanbevelen?

Wel doen. Altijd apparaat in orde, snelle service.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerker, keurig op tijd, werkt netjes

Bedankt voor uw bericht.
Wat fijn dat de betreffende medewerker u vriendelijk heeft geholpen!

zeer vriendelijk en vak bekwaam

zeer ervaren monteur

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw reactie en de beoordeling!
Klantvriendelijkheid is een van onze kernwaarde. wat fijn dat we u snel hebben kunnen helpen.

Victor Michiels

Voor nu geen! Ik ben tevreden.

Vriendelijkheid.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerker. Samenvatting onderhoud door medewerker.

Reactie Volta Limburg Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw fantastische beoordeling. Wij zijn ook heel blij met u als klant. Fijn dat onze service u positief is opgevallen. Daar werken wij iedere dag hard aan.

Ans Van Driel - Klaasing

De vraag over de bekwaamheid monteur vind ik moeilijk te beantwoorden. Ik heb tenslotte, als klant,geen idee hoe bekwaam monteur is. Ik ga ervan uit dat werk goed gedaan is.Ik geef 4 sterren omdat... De vraag over de bekwaamheid monteur vind ik moeilijk te beantwoorden. Ik heb tenslotte, als klant,geen idee hoe bekwaam monteur is. Ik ga ervan uit dat werk goed gedaan is.Ik geef 4 sterren omdat ik het eigenlijk niet weet. Dus vind deze vraag eigenlijk niet te beantwoorden als klant.

We hebben dit al jaren, zeer tot onze tevredenheid

Vriendelijk en duidelijke uitleg

Meer persoonlijke bedrijfsvoering.

Ik vind de klantenservice slecht. En bij vragen over problemen weten ze het antwoord niet

Wat viel u in positieve zin op?

Netheid van het te werk gaan bij de ketel

Agneta

Betrouwbaar

Correct en conform afspraak

F.Jansen.

Nvt

Werkt in de praktijk heel goed

Wat viel u in positieve zin op?

Alles verliep precies volgens afspraak

Ben

Betrouwbaarheid

snel

Boer,de

Zo doorgaan

Omdat ik tevreden ben

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vriendelijk aan de telefoon