S.D.

Heel goede service!

Danny Lenaers

Levering correct en snel, zeker een aanrader.

Klant

Alweer een heel kwalitatief, goed verpakt bord ontvangen.

Alfons Geurts

Klote. Veel geld voor niets!! Zelfs hoge port kosten!!

Klant

Twee verkeerspalen besteld, de eerste werd enkele dagen na bestelling geleverd, de tweede 10 dagen later. Lijkt me niet zo efficiënt...

Reactie Verkeersbord.be:

Beste,
Onze excuses voor de lange reis van ons magazijn tot bij je aan de deur.
Beste,
Onze excuses voor de lange reis van ons magazijn tot bij je aan de deur.
Beide palen zijn de dag van bestelling bij ons vertrokken, echter hebben ze beide een andere route gekregen binnen het sorteercentrum van onze bezorger.
We streven er altijd naar om alle bestellingen zo snel als mogelijk en zo efficient mogelijk bij onze klanten te krijgen.

Ivan

Zeer correct top service

Diepsonderingen funderingsadvies Verbeke projectcoördinator

Fantastische service snelle levering

dak & schrijnwerkerij de vrij BV

Beste ,
ik was zeer tevreden over de servies ,
winkel mandje gevulde in de chat gevraagd of alles voorradig was er werd meteen geantwoord .
ook op de vraag of ik het de dag zelf nog...
Beste ,
ik was zeer tevreden over de servies ,
ook op de vraag of ik het de dag zelf nog kon kommen ophalen was geen probleem met 1 spoed bestelling in het mandje van 60€ was dit geen probleem .
om 10 u besteld en om 15:30 was ik al terug onderweg naar Antwerpen met mijn borden .
die ik de dag erna op de werf moest zetten .
dus jullie hebben er en super te Verde klant bij .

PS : bij de concurrentie moest ik toch 5 werkdagen wachten .
en waren ze heel onvriendelijk op de vraag of ik het de dag zelf nog kon kommen hallen .(ik werd zowaar bijna uitgelachen).

Rani

Zeer tevreden over het bedrijf. Mijn eerste artikel kwam initieel beschadigd aan. Hier werd ik meteen vriendelijk verder geholpen waardoor het product uiteindelijk in zeer mooie staat werd geleverd.

Vansina Eddy

Correcte en snelle levering van de bestelde platen en toebehoren.
Degelijk materiaal, Bedankt