Tom Albert / sunny AT roof bvba

Om mijn project te kunnen opstarten moest ik zeer snel enkele verkeersborden hebben, de openbare domein innamen en het plaatselijk verkeer vlot te laten rijden volgens het verkeersplan heb ik met... Om mijn project te kunnen opstarten moest ik zeer snel enkele verkeersborden hebben, de openbare domein innamen en het plaatselijk verkeer vlot te laten rijden volgens het verkeersplan heb ik met Verkeersbord.be contact op genomen.
Verkeersbord.be heeft mij als nieuwe klant zeer snel geholpen en de verkeersborden op maat binnen binnen de 24 uur klaar gemaakt.
Het geleverde materiaal is zeer prachtig afgewerkt van voet tot verkeersbord ben je bij hun helemaal op de juiste plaats.
Niets houd u tegen eens een offerte te vragen bij Verkeersbord.be ze gaan voor kwaliteit.

Mvg

Tom Albert
Sunny AT roof bvba.

Frank Van den Branden

Snelle levering en product zoals verwacht!

Gery

Makkelijk te bestellen en een ruime keuze. Vlotte levering zoals afgesproken.

Els Kurvers-Janssen

Uitstekende site, prima communicatie en snelle levering.

Hans Van der Linden

Wezijnereensmee

Perfecte levering en afwerking maar vrij duur!

Tom Van Goubergen

Snelle levering & telefonische uitleg over product gekregen

Himpens S.

2x 'Bermpaal kunststof - Flexibel - 1100x105mm + reflector(en)' besteld, die binnen de drie werkdagen werden geleverd. De paaltjes waren perfect verpakt en de bestelling was volledig.

Vincent

Vlotte afhandeling van een spoedbestelling met een topservice. Hier bestellen we zeker nog opnieuw.

noel barbery

Heel goede levering .