bistro de heerlijckheid

Altijd vriendelijk

Tessa van der Ven

Vriendelijk, begripvol

G. W.

Beperkte keuze. Dit lag niet aan de verkoper maar aan leverancier én derde partij.
Verkoopster was zeer vriendelijk, behulpzaam, probleem oplosssend en mee denkend!

Marry Braun

Lekker dicht bij huis om bij van Rooij iets te kopen

Van Rooij Werkendam

Mevrouw was zeer geduldig en vriendelijk tijdens de uitleg van de groene pas. Nadat ik mijn keuze had gedaan kreeg ik ook duidelijke uitleg. Ondanks haar snot verkouden zijn bleef ze aardig. Toppie... Mevrouw was zeer geduldig en vriendelijk tijdens de uitleg van de groene pas. Nadat ik mijn keuze had gedaan kreeg ik ook duidelijke uitleg. Ondanks haar snot verkouden zijn bleef ze aardig. Toppie ⚘️⚘️⚘️

W. denHollander

Prima zaak.

A Verschoor

Netjes beleefd en deskundig

Van Rooij De Witgoed Specialist

Contact super. Nakomen afspraak niet vlekkeloos. Vrijdag heel de dag gewacht Wasmachine vergeten. Na te hebben gebeld zaterdag tussen 10 en 12. Niet gekomen weer gebeld komen tussen 16.00 en 18.00... Contact super. Nakomen afspraak niet vlekkeloos. Vrijdag heel de dag gewacht Wasmachine vergeten. Na te hebben gebeld zaterdag tussen 10 en 12. Niet gekomen weer gebeld komen tussen 16.00 en 18.00 uur Waren er om 18.30 uur en dat op zaterdag was heel goed.
Konden weer wassen het late kwam door file dus overmacht.
Samengevat prima service ,maar let op afspraken lukt dat niet dan zo snel mogelijk informeren .Realiseer je dat mensen zitten te wachten. Al met al toch een 8 door oplossen probleem op zaterdag.

A.Visser

Ben zeer tevreden

Fa. A. Verheij

Beter kan je het als bedrijf niet doen