Annick

Prima advies en prima service.

m.vdbout

Altijd heel attent, behulpzaam en snelle levering

De monteur was erg vriendelijk en legde goed uit wat hij deed en waarom het onderdeel vervangen moest worden. Keurige service!

Goede deskundige service en advies

M.v.d.Broek

Goede service bij van de Weijer? Niks van gemerkt, voor hoeveel geld moet je hier eigenlijk kopen willen ze wat harder lopen.
Ik heb mijn zoon hier naar toe gestuurd omdat ìedereen zei dat ze...
Ik heb mijn zoon hier naar toe gestuurd omdat ìedereen zei dat ze zo geweldig waren en goede service verleenden.
Nou die is 0,0! Hij kocht verschillende apparatuur, toen hij belde met vragen zou hij worden terug gebeld wat niet gebeurde.
Hij had doorgegeven dat hij ook nog een afzuigkap nodig had, daar zouden ze voor zorgen èn aansluiten wat hem ook nog 80 euro kostte! Het aansluiten was dus ook niet doorgegeven en daar moesten ze weer apart voor terug komen!
Wat blijkt nu, de slang van de afzuigkap hangt al los, terwijl deze nog niet eens is gebruikt!
Maar weer gebeld en er werd gezegd dat je zelf maar een afdekplaatje moest kopen bij een bouwmarkt en dat ze daar niet voor kwamen. Een nieuwe afzuigkap, niet gebruikt, aangesloten en het werkt nu al niet!
Ik zal in ieder geval niemand meer van de Weijer aanraden!