Barbara

Uitstekend

Toelichting

Altijd vakkundig, snel en betrouwbaar tegen goeie prijzen, en bovendien ook nog eens hele plezierige mensen. Extra fijn voor gestresste digibeten!

Reactie ThePhoneLab:

Hi Barbara, dankjewel voor het delen van de mooie review :-)

mouwen

In 1 woord geweldig

Hi! Bedankt voor het mooie compliment (:

Martina

Top service snel geregeld

Hey Martina, bedankt voor de 10 sterren review (:

Jaap Paulus

Geweldige service, terwijl je goed wordt ingelicht, krijg je terwijl je wacht,nog een bakje koffie aangeboden, duidelijke uitleg gekregen, en het resulteerde voor mij in een reperatie, waarbij ik... Geweldige service, terwijl je goed wordt ingelicht, krijg je terwijl je wacht,nog een bakje koffie aangeboden, duidelijke uitleg gekregen, en het resulteerde voor mij in een reperatie, waarbij ik het gevoel had een nieuw toestel te hebben gekregen.

Toelichting

Snelle en passende oplossing gerichte winkel

Reactie ThePhoneLab:

Hoi Jaap, bedankt voor de review. We hopen je in de toekomst weer eens in de winkel te mogen ontvangen - met een kop koffie uiteraard! ;)

John van Rooijen

Vakkundig , snel en vriendelijk personeel

Toelichting

Kapot scherm , netjes, vakkundig en toch snel gemaakt ondanks dat het scherm niet in de winkel aanwezig was.
Keurig geholpen door het personeel en prima uitgelegd wat de procedure zou zijn van de reparatie.
Voor mij 5 sterren waard!

Reactie ThePhoneLab:

Hi Hohn, dankjewel voor de mooie review :-)

Alex

Deskundig, snel en behulpzaam

Toelichting

Eerder goed uitgelegd wat er gebeurt moest worden en duidelijkheid over de kosten.

Hoi Alex, super bedankt voor de mooie review (:

H Baljet

Prima!

Professioneel, vriendelijk en snel

Dankjewel :-)

Floris

Geweldig

Toelichting

Door meerdere medewerkers op verschillende dagen snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.

Dankjewel Floris!

Daisy

Goede, snelle service. Duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren.

Len

Uitstekend

Toelichting

Vriendelijke medewerker, snelle reparatie en goede kwaliteit