Erg goed geholpen. Er wordt duidelijke informatie gegeven over het proces.

Snelle levering, duidelijke informatie.

Ervaring is goed. Geen bijzonderheden eigenlijk.

Goeie communicatie omtrent digitale drukproef.

N.v.t.

R A P Mulder

Zeer correct te woord gestaan en bestelling ruim binnen de tijd geleverd. Ik was even bang dat het vanwege de feestdagen niet ging lukken. Maar erg keurig. Product ziet er ook keurig uit.

Vlotte service. Goede communicatie

duidelijke website, duidelijke communicatie

Gulf Nederland

The Cow Company werkt snel, levert goede kwaliteit producten en is bovendien snel en volledig in de communicatie. Ze brachten een goed advies uit op basis van onze wensen, wat overzichtelijkheid gaf... The Cow Company werkt snel, levert goede kwaliteit producten en is bovendien snel en volledig in de communicatie. Ze brachten een goed advies uit op basis van onze wensen, wat overzichtelijkheid gaf in de enorme mogelijkheden die de markt geboden wordt.

Snel en volledig in communicatie. Heel direct met één contactpersoon.

Riekie 't Ottertje

De order is naar volle tevredenheid door jullie afgewerkt alle afspraken zijn ze nagekomen super!

Alles was prima

Nee

Eline Vlot / Stigterstaal

Fijne communicatie, komen afspraken na en duidelijk overzicht.

directe aanspreekpunten

nvt

Prima service en prachtig product!

Ik had per ongeluk afgebroken bij de betaling. Had meteen weer ingelogd, besteld en betaald. Bleek dat ik de eerste opdracht zou moeten betalen. Na contact met het bedrijf ontving ik een annulering... Ik had per ongeluk afgebroken bij de betaling. Had meteen weer ingelogd, besteld en betaald. Bleek dat ik de eerste opdracht zou moeten betalen. Na contact met het bedrijf ontving ik een annulering en een credit nota. Klasse!

Je bestelt en betaalt eerst en daarna kun je pas je tekst en logo doormailen.
Dat is verwarrend.

Klantvriendelijk