ME

Top winkel

Snelle goede service

Nvt

Ellen van Geel

Goed geholpen bij aanschaf van skeelers. Deskundig advies. Test ruimte in de winkel zou groter mogen zijn. Assortiment redelijk uitgebreid.

Deskundigheid.
Locatie met parkeer gelegenheid

Bijpassende hoge sport sokken.

Erik Hekkelman

Tof aanbod, ondersteund door kennis van zaken en een grote klantvriendelijkheid! Er werd meegedacht over mogelijkheden, met als resultaat 2 toffe stuntsteps en een heuse Ninja slackline als... Tof aanbod, ondersteund door kennis van zaken en een grote klantvriendelijkheid! Er werd meegedacht over mogelijkheden, met als resultaat 2 toffe stuntsteps en een heuse Ninja slackline als verjaardagscadeaus!

Kennis van zaken
Meedenken

Geen idee

Marcus Zillgitt

Alles Super schneller Versand bin voll zufrieden.

Sehr gute Auswahl

Nein

janssen

Snle en mailen snel terug met advies.

Sterke punten / Stärken

duidelijk groot aanbod onderdelen.

nee

Nee

Wanomar

Super schnell super Preis

Sterke punten / Stärken

Liefergeschwindigkeit, andere Services haben wir nicht in Anspruch genommen.

Nein